نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

تاریخ برگزاری PlayStation Awards 2018 اعلام شد

با توجه به اعلامیه‌ی شعبه‌ی ژاپن بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، امسال هم مثل ۲۴ سال گذشته، رویداد PlayStation Awards برگزار خواهد شد.

به‌تازگی و در جدیدترین اخباری که از رویدادهای امسال منتشر شده، شعبه‌ی ژاپن بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی، برگزاری رویداد PlayStation Awards در سال ۲۰۱۸ میلادی را تایید کرد. این مراسم که از همان ابتدای خلقت برند پلی استیشن، در ژاپن برگزار شده است، در سال جاری میلادی، بیست و چهارمین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت.

در این رویداد، بازی‌هایی که طی سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از ۵۰۰ هزار نسخه در کشور ژاپن و کلا قاره آسیا فروش داشته باشند، تندیس طلایی و بازی‌هایی که بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشند، تندیس پلاتینیومی را دریافت خواهند کرد.

در این میان، جایزه‌ی ویژه‌ی PlayStation Network به سه بازی پرفروش پلی استیشن نتورک اعطا خواهد شد و جایزه‌ی انتخاب کاربران هم از میان رای‌های گیمرها انتخاب خواهد شد. بازی‌های مستقل و واقعیت مجازی هم جوایز مخصوص خود را دارا خواهند بود.

مراسم PlayStation Awards 2018 در روز ۳ دسامبر (۱۲ آذر) در هتل Grand Prince Hotel New Tanakawa در توکیو برگزار خواهد شد. دارندگان اکانت ژاپن شبکه‌ی PSN، می‌توانند در رای‌گیری بخش انتخاب کاربران شرکت کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده