نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳

دومین تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2

راک‌استار گیمز، همان‌طور که وعده داده بود دومین تریلر گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد. 

زمان زیادی تا انتشار بازی Red Dead Redemption 2 باقی نمانده و این اثر جهان‌باز، قرار است در تاریخ ۴ آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. رد دد ردمپشن 2 تا به امروز، با ویژگی‌هایش توانسته خود را به عنوان یک اثر بسیار بزرگ و مهم معرفی کند و طرفداران بازی‌های جهان‌باز، بی‌صبرانه منتظر هستند تا این اثر را تجربه کنند. سازندگان چند وقت پیش اولین تریلر گیم پلی Red Dead Redemption 2 را منتشر کردند و حال امروز و همان‌طور که وعده داده شده بود، شاهد انتشار دومین تریلر از گیم پلی بازی Red Dead Redemption 2 هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

ویدیو جدید Red Dead Redemption 2، ما را بیش‌تر با مکانیزم‌های گیم‌پلی آن آشنا می‌کند. برای مثال بازی انواع و اقسام فعالیت‌های جانبی را خواهد داشت که می‌توانید در این ویدیو با آن‌ها آشنا شوید و همچنین حالت اول‌شخص بازی هم در این ویدیو قابل تماشا است. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Red Dead Redemption 2، اخیرا مشخص شد که این بازی، برای نصب به ۱۰۵ گیگابایت فضا روی کنسول نیاز خواهد داشت؛ البته این میزان مربوط به نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بازی است و شاید روی کنسول‌های معمولی یا ایکس‌باکس وان ایکس، شاهد تفاوت‌هایی باشیم.

نظرات خود را در مورد دومین ویدیو گیم پلی بازی با زومجی به‌اشتراک بگذارید. به‌زودی در قالب مقاله‌ای نگاهی کامل به این تریلر و ویژگی‌های جدید بازی خواهیم داشت. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده