// دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

نتفلیکس تاریخ انتشار فصل دوم سریال Making a Murderer را مشخص کرد

شبکه Netflix سرانجام تاریخ پخش فصل دوم سریال جذاب Making a Murderer از این شبکه را برای علاقه‌مندان این مجموعه تلویزیونی منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

مقاله‌ مرتبط:

سریال محبوب Making a Murderer (ساختن یک قاتل)، محصول شبکه Netflix برای بازگشت به این شبکه در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برنامه‌ریزی شده است. فصل دوم این سریال در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد و به تحولات دوران پس از محکومیت استیون آوری و اثرات آن بر دیگر افراد درگیر در این ماجرا خواهد پرداخت. 

ادامه متن خبر، اتفاقات فصل اول سریال Making a Murderer را فاش می‌کند

.

.

فصل اول و ابتدایی این سریال به نویسندگی و کارگردانی لارا ریچاردی و مویرا دموس به نمایش داستان واقعی زندگی مردی به نام استیون آوری می‌پردازد که طی یک محکومیت اشتباه به اتهام رفتار غیر اخلاقی و تلاش برای قتل پنی بایرسن، ۱۸ سال از زندگی‌اش را در زندان سپری می‌کند تا سرانجام در سال ۲۰۰۳ از طریق ‌مدرک آزمایش دی ان ای به طور کامل تبرئه می‌شود. او در سال ۲۰۰۵ بار دیگر به اتهام قتل ترسا هالبچ (Teresa Halbach)، یک عکاس محلی دستگیر می‌شود. این سریال همچنین به بازداشت و پیگرد قانونی برندن دسی، برادرزاده آوری که همچنین تا حد زیادی بر اساس اعترافات خودش در بازجویی به قتل متهم شده است نیز می‌پردازد.

Making a Murderer

در فصل دوم این سریال قرار است با وکیل جدید آوری بعد از محکومیت، یعنی کاتلین زلنر آشنا شویم. این فصل به شرح وقایع تلاش‌های او برای به اثبات رساندن ادعای آوری مبنی بر بی گناهی او در قتل ترسا هالبچ، قربانی این بازرسی دادگاهی خواهد پرداخت. وکلا و گروه حقوقی برندن دسی، لارا نیریدر و استیون دریزین از مرکز آموزشی دانشگاه نورث وسترن مربوط با جوانان به اشتباه محکوم شده نیز طی تلاش‌های خود در دادگاه فدرال برای نشان دادن غیر عمد و خارج از اراده بودن اعترافات دسی مبنی بر همکاری در این قتل، نقش قابل توجهی را در سیر روایتی فصل دوم خواهند داشت. 

   


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده