// دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

فروش Xenoblade Chronicles 2 در خارج از ژاپن بیش از حد انتظار بوده است

تتسویا تاکاهاشی در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که فروش بازی Xenoblade Chronicles 2 در خارج از ژاپن، بیش از حد انتظار بوده است.

ظاهرا بازی Xenoblade Chronicles 2 و بسته الحاقی Torna: The Golden Country، با تمام حال و هوای شرقی‌ای که داشتند، توانسته‌اند در خارج از ژاپن عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و بیش از انتظار تیم سازنده فروش داشته باشند. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، تتسویا تاکاهاشی، کارگردان اجرایی استودیو مونولیث سافت، در جریان مصاحبه‌اش با سایت US Gamer، در مورد عملکرد بازی Xenoblade Chronicles 2 سخن گفته است. وی در این باره گفت:

از نظر فروش، باید بگویم که فروش بازی Xenoblade Chronicles 2 از حد انتظار من فراتر بوده است. بازیکن‌های زیادی را در آمریکا و اروپا دیدیم که بازی Xenoblade Chronicles 2 را خریداری کرده‌اند و از تجربه‌ی آن لذت برده‌اند.

در ادامه تتسویا تاکاهاشی در مورد بسته الحاقی Torna: The Golden Country که چندی پیش برای بازی Xenoblade Chronicles 2 عرضه شد افزود:

بسته الحاقی Torna: The Golden Country به تازگی عرضه شده است؛ اما این DLC توانسته است در ژاپن عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و فراتر از انتظار ما ظاهر شود.

بازی Xenoblade Chronicles 2 توانست از زومجی نمره‌ی ۷ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Xenoblade Chronicles 2‌ آخرین بازی انحصاری نینتندو سوییچ در سال جاری است که در بخش داستان و قصه‌گویی، عملکرد خوبی دارد اما روایت و پیشرفت آن به دلیل وجود گیم‌پلی و ویژگی‌هایی که دارد به کندی صورت می‌گیرد. ازطرفی مبارزات بازی و استفاده از قابلیت‌هایی که دارید سبب شده شاهد مبارزات بی‌نقصی در بازی باشیم و مبارزات زمانی دلچسب‌تر می‌شوند که پای موسیقی‌های Chronicles 2 به وسط می‌آید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده