نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

علاقه ایوان مک گرگور به بازی دوباره در نقش اوبی وان کنوبی

در حاشیه مراسم گلدن گلوب امسال، ایوان مک گرگور گفت که اگر دوباره بتواند نقش اوبی وان کنوبی را بازی کند، خوشحال خواهد شد.

بامداد دوشنبه مراسم گلدن گلوب 2018 برگزار شد و ایوان مک گرگور موفق شد در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال محدود برای بازی در سریال Fargo (فارگو)، جایزه گلدن گلوب را دریافت کندحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او به سوالاتی در رابطه با شایعات و اخبار ساخت فیلمی مستقل و فرعی بر اساس شخصیت اوبی‌ وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) پاسخ داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر و ورایتی منتشر کرده‌اند، مک‌گرگور گفت که در حال حاضر شایعات در مورد ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi حقیقت ندارد و هنوز کسی از او درخواست نکرده که در این فیلم حضور داشته باشد. مک‌گرگور به خبرنگاران گفت:

در حال حاضر بحث و صحبت زیادی وجود دارد و من خوشحال می‌شوم که دوباره نقش این شخصیت را بازی کنم، اما هم‌اکنون من چیزی بیشتر از شما در این رابطه نمی‌دانم و در حال حاضر هیچ برنامه‌ای نیز وجود ندارد.

Ewan McGregor

در ادامه مک‌گرگور در مورد فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) صحبت کرد و گفت که اخیرا این فیلم را تماشا کرده و به عقیده او این فیلم بسیار زیبا بوده است. ماه گذشته خبری در مورد فیلم Obi-Wan Kenobi که هنوز ساخت آن توسط لوکاس فیلم رسما تایید و اعلام نشده، منتشر شد و طبق گفته منابع نزدیک به این کمپانی، فیلمبرداری و تولید این فیلم برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، در تابستان امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه  استیون دالدری، کارگردان فیلم‌هایی چون بیلی الیوت (Billy Elliot)، ساعت‌ها (The Hours) و کتاب‌خوان (The Reader)، در حال مذاکره با کمپانی لوکاس‌فیلم برای کارگردانی فیلم Obi-Wan Kenobi است. همچنین گفته می‌شود که لوکاس‌فیلم در نظر دارد تا فیلمی مستقل بر اساس شخصیت بوبا فت (Boba Fett) نیز تولید و منتشر کند.

مک‌گرگور در سه‌گانه پیش درآمد دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) ایفاگر نقش اوبی وان کنوبی بود. او در یک مصاحبه گفته بود که داستان‌های بیشتری از این شخصیت‌ را می‌توان در بین اتفاقات دو فیلم جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت (Star Wars Episode III: Revenge of the Sith) و جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی تازه (Star Wars Episode IV: A New Hope) روایت کرد. مک‌گرگور پیش از این حضور کوتاهی را به‌عنوان صداپیشه در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد) نیز داشته است. در سه‌گانه اصلی دنیای جنگ ستارگان، الک گینس نقش اوبی‌وان کنوبی را بر عهده داشت که در سال ۲۰۰۰ و در سن ۸۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده