// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

نسخه نینتندو سوییچ بازی Bayonetta 2 از مجسمه های آمیبو پشتیبانی می کند

کمپانی نینتندو اعلام کرده است که بازی Bayonetta 2 روی پتلفرم نینتندو سوییچ از مجسمه‌های آمیبو پشتیبانی خواهد کرد.

مجموعه Bayonetta یکی از شناخته شده‌ترین سری‌های استودیو PlatinumGames (پلاتینیوم گیمز) است که نسخه اول آن در سال ۲۰۱۰ روی کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. پس از حدود دو سال دنباله این بازی تحت عنوان بازی Bayonetta 2 معرفی شد، با این تفاوت که تنها دارندگان کنسول Wii U، محصول کمپانی نینتندو قادر به تجربه آن بودند. نهایتا در سال ۲۰۱۴ هر دو بازی سری بایونتا روی کنسول مذکور عرضه شده و عملکرد موفقی داشته‌اند. با عرضه جدید‌ترین کنسول کمپانی Nintendo یعنی کنسول Nintendo Switch، در خلال مراسم The Game Awards 2017 علاوه بر معرفی بازی Bayonetta 3 به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول نینتندو سوییچ، اعلام شد که بازی‌های Bayonetta و Bayonetta 2 روی این پلتفرم منتشر می‌شوند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو گیمز خبر از پشتیبانی از مجسمه‌های Amiibo در نسخه نینتندو سوییچ بازی Bayonetta 2 داده است.

شعبه بریتانیایی کمپانی نینتندو اعلام کرده است که با استفاده از مجسمه‌های آمیبو بازی Bayonetta 2 می‌توانید به لباس‌ها و شمشیر‌هایی با شکل و شمایل بازی‌های این کمپانی دسترسی پیدا خواهید کرد. نسخه Wii U این بازی دارای لباس‌های متعددی بود که از سری بازی‌های مشهور کمپانی نینتندو یعنی مجموعه‌های Metroid و Star Fox الهام گرفته شده بودند. این آیتم‌ها در طول بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گرفتند. کمپانی نینتندو اعلام کرده که در نسخه نینتندو سوییچ دسترسی به آیتم‌های مذکور از طریق این روش نیز امکان‌پذیر است، اما اسکن مجسمه‌های آمیبو به معنای دسترسی سریع به آن‌ها است.

علاوه بر اعلام پشتیبانی از مجسمه‌های آمیبو، شعبه بریتانیایی کمپانی نینتندو اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره بازی Bayonetta 2 موسوم به Tag Climax منتشر کرده است. در حالی که این بخش در کنسول Wii U تنها به صورت آنلاین قابل تجربه بود، در نسخه نینتندو سوییچ می‌توانید به صورت محلی همراه با یکی از دوستانتان به تجربه بازی بپردازید. برای انجام این امر لازم است هر یک از بازیکنان یک دستگاه نینتندو سوییچ و نسخه‌ای از بازی را در اختیار داشته باشند.

بازی‌های Bayonetta و Bayonetta 2 در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده