نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

سریال Future Man و Runaways برای فصل دوم تمدید شد

شبکه هولو از تمدید دو سریال مرد آینده (Future Man) و فراری‌‌ها (Runaways) برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم هولو (Hulu) از تمدید سریال Future Man و سریال Runaways برای فصل دوم خبر داده است. این دو، سریال‌های جدید این شبکه هستند که هر دو سریال در اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شدند و حال برای فصل دوم تمدید شده‌اند. سث روگن و اوان گلدبرگ که پیش از این در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون فیلم Superbad (خیلی بد)، انیمیشن Sausage Party (سوسیس پارتی) و سریال Preacher (واعظ) همکاری کرده‌اند، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Future Man حضور دارند. این سریال داستان شخصیتی به‌نام جاش فیوترمن با بازی جاش هاچرسون، را روایت می‌کند که در روز یک نگهبان ساده و در شب یک گیمر حرفه‌ای است. پس از آنکه افراد مرموزی از آینده به ملاقات او می‌آیند و جاش را کلید شکست مهاجمان نژاد برتر معرفی می‌کنند، او وظیفه دارد تا از انقراض نسل بشر جلوگیری کند.

جاش هاچرسون، الیزا کوپه، اد بیگلی. جی آر، گلن هدلی و درک ویلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Future Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. انتظار می‌رود که این بازیگران در فصل دوم این سریال نیز بازگردند. همچنین مانند فصل اول، فصل دوم سریال Future Man قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه هولو منتشر شود. همچنین قسمت دهم و پایانی فصل اول سریال Runaways امروز از شبکه هولو پخش شده است و کاربران این شبکه می‌توانند این قسمت را اکنون تماشا کنند. با این حال، فصل دوم این سریال قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی از شبکه هولو منتشر شود.

Future Man

رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر، آلگرا اکاستا، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز، اور کارادین و جولین مک‌مان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Runaways حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت این سریال بر عهده جاش شوارتز و استفانی ساویج بوده است. سریال Runaways با همکاری مشترک بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه هولو تولید و منتشر می‌شود.

سریال Runaways داستان ۶ نوجوان را روایت می‌کند. آن‌ها عضو یک خانواده باستانی هستند که هرساله رسم دارند یکی از کودکان خود را قربانی کنند. این نوجوانان پس از جاسوسی از والدین خود متوجه می‌شوند که آن‌ها در اصل عضو یک سازمان جنایی پیشرفته به نام The Pride هستند. با این حال، آن‌ها از شیوه زندگی والدین خود حمایت نمی‌کنند و تصمیم می‌گیرند با کشف قدرت و توانایی خود، گروه Runaways را تشکیل بدهند. آن‌ها تصمیم به فرار از محل زندگی خود می‌گیرند، اما والدین آن‌ها نیز به‌دنبال دستگیری و بازگرداندن فرزندان فراری خود هستند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده