نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲

ایسوس برای پنهان کردن حاشیه مانیتور‌های متصل به هم کیت ROG Bezel-Free را معرفی کرد

ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2018، از یک کیت با نام ROG Bezel-Free رونمایی کرده که برای پنهان کردن حاشیه مانیتور‌های متصل به هم استفاده می‌شود.

چند سالی است که استفاده از چند مانیتور در کنار هم برای سیستم‌های مخصوص بازی رواج پیدا کرده و افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا مثلا به جای استفاده از یک مانیتور خمیده، از سه مانیتور در کنار هم استفاده کنند. درست است که این کار، تجربه‌ای فراگیر از بازی‌های ویدیویی ارائه می‌کند، اما تا به امروز راه‌حلی برای مخفی کردن حاشیه مانیتور‌ها در قسمت اتصال به هم، وجود نداشت و صرفا کاربر باید به این موضوع عادت می‌کرد.

ایسوس

با این حال در جریان CES 2018، ایسوس از کیتی به نام ROG Bezel-Free رونمایی کرده که با استفاده از شکست نور، حاشیه مانیتور‌های متصل به هم را از مخفی می‌کند. این کیت با زاویه ۱۳۰ درجه به مانیتور‌ها وصل می‌شود و به نوعی تصویر‌ها را به هم ربط می‌دهد که انگار هیچ حاشیه‌ای وجود نداشته و در حال تماشای یک تصویر متصل به هم روی سه مانیتور هستید. ایسوس هنوز قیمت این کیت را اعلام نکرده اما گفته که ROG Bezel-Free در نیمه اول سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور گیمینگ ال جی، مانیتور BenQ، مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع Cnet
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده