نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸

Corsair در CES 2018 از محصولات جدید مخصوص بازی خود رونمایی کرد

کمپانی Corsair در جریان CES 2018، از چند محصول مخصوص بازی شامل ماوس، کیبورد و ماوس پد رونمایی کرد.

Corsair یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه تولید محصولات مخصوص بازی است که حال در جریان CES 2018، از چند محصول بی‌سیم خود رونمایی کرده است. اولین محصول معرفی‌ شده توسط Corsair، یک کیبورد مکانیکی با نام K36 است که در آن از سوییچ‌های Cherry MX Red استفاده شده است. این کیبورد هم از طریق بلوتوث به سیستم قابل اتصال است و هم می‌توان به شکل سیمی از آن استفاده کرد.

طبق اعلام Corsair، این کیبورد با هر بار شارژ باطری، ۷۵ ساعت قابل استفاده است و نور پس زمینه آبی آن هم برای هر کلید قابل شخصی‌سازی است. به‌علاوه امکان تنظیم کلید‌ها برای ماکرو نیز وجود دارد. Corsair برای اینکه ظاهر کوچکی به این کیبورد بدهد، قسمت عددی سمت راست را از آن حذف کرده است.

Corsair

Corsair همچنین یک محفظه و قاب مخصوص هم برای این کیبورد با نام K63 Wireless Gaming Lapboard معرفی کرده است که روی آن، جایگاهی برای کیبورد در نظر گرفته شده و در قسمت راست هم می‌توان ماوس‌پد را قرار داده و از ماوس استفاده کرد. این محصول مخصوصا زمانی که نمی‌خواهید از کیبورد روی سطح میز استفاده کنید، بسیار کاربری خواهد بود. قیمت خود کیبورد K36 معادل ۱۰۹.۹۹ دلار است و محفظه مذکور هم با قیمت ۵۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود. البته یک باندل شامل این دو محصول هم قابل خرید است که قیمت آن ۱۵۹.۹۹ دلار اعلام شده است.

اما محصول بعدی این شرکت، ماوس بی‌سیم Dark Core RGB است که دقیقا مثل کیبورد، هم به صورت بی‌سیم و هم به صورت سیمی قابل استفاده است. این ماوس DPI برابر با ۱۶ هزار دارد که به استاندارد جدیدی در بین ماوس‌های مخصوص بازی تبدیل شده است. این ماوس ظاهر جذابی دارد و می‌توان با استفاده از دو قسمت مغناطیسی در طرفین، ظاهر آن را هم شخصی‌سازی کرد. ۹ کلید قابل برنامه‌ریزی هم دیگر ویژگی بارز این محصول است و مثل اکثر تجهیزات مخصوص بازی امروزی، Dark Core RGB هم از قابلیت‌های نورپردازی بهره می‌برد.

Corsair

Corsair عمر باطری ماوس Dark Core RGB را با هر بار شارژ ۲۴ ساعت اعلام کرده و این محصول، از قابلیت شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. در واقع Corsair به همین دلیل ماوس پد MM1000 Qi را هم در CES 2018 معرفی کرده که هم یک ماوس پد است و هم می‌تواند ماوس شما را به صورت بی‌سیم شارژ کند. از این ماوس پد حتی می‌توان برای شارژ گوشی‌های موبایلی مثل گلکسی نوت 8اس یا آیفون 8 و آیفون ایکس که از قابلیت شارژ بی‌سیم QI پشتیبانی می‌کنند، استفاده کرد و با استفاده از پورت‌های آن، محصولاتی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند هم قابل شارژ هستند. در کل، MM1000 Qi را می‌توان شبیه به یک ماوس پد و پاور بانک ترکیبی دانست!

اندازه ماوس پد MM1000 Qi برابر با ۱۰.۲ اینچ در ۱۳.۸ اینچ است که باعث می‌شوند بتوانیم آن را در رده ماوس پد‌های بزرگ قرار دهیم و شاید افرادی که فضای کوچکی دارند، نتوانند راحت از این محصول استفاده کنند.

Corsair

ماوس Dark Core RGB در دو مدل با قیمت‌های ۷۹.۹۹ دلار و ۸۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد که فقط مدل گران‌تر از ماوس بی‌سیم QI پشتیبانی می‌کند. همچنین ماوس پد MM1000 Qi نیز قیمتی معادل ۷۹.۹۹ دلار دارد که کمی گران به نظر می‌رسد؛ چرا که با کمتر از همین مبلغ هم شما می‌توانید یک ماوس پد خوب و یک شارژ بی‌سیم جداگانه بخرید.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده