// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷

کمپانی ایسوس در CES 2018 کیبورد Rog Strix Flare را معرفی کرد

کمپانی Asus در جریان رویداد CES 2018 کیبورد مکانیکی Rog Strix Flare را معرفی کرد که در طراحی آن از فناوری RGB استفاده شده است.

با توجه به جدیدترین اخبار سخت افزار و رویداد CES 2018، کمپانی ایسوس (Asus، تولید کننده محصولات گیمینگ) کیبورد گیمینگ جدید خود را معرفی کرد. کیبورد مکانیکی Rog Strix Flare جدیدترین ساخته ایسوس که در طراحی آن از فناوری RGB استفاده شده است.

از ویژگی‌های کیبورد معرفی شده می‌توان به دارا بودن گذرگاه USB، کلیدهای مخصوص مدیا و سوییچ‌های Cherry MX اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های مثبت کیبورد مکانیکی Rod Strix Flare، کلید‌های مخصوص مدیا است که در بالا سمت چپ قرار گرفته و به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی تنظیمات مربوطه را انجام دهند. این در حالی است که در اغلب کیبوردهای گیمینگ، کلید‌های مدیا در سمت راست قرار گرفته و برای تنظیم کردن باید دست خود را از روی ماوس بردارید.

در توضیحات کیبورد گیمینگ Rod Strix Flare آمده است:

کیبورد Rod Strix Flare یک کیبورد مکانیکی RGB است که ترکیب عملکرد فوق‌العاده و طراحی ارگونومیگ آن سبب شده سیستم تنظیمات و شخصی سازی در سطح جدید قرار بگیرد. این کیبورد مناسب گیمرهای تازه‌کار و حرفه‌ای است و فشردن هر دکمه از آن، حس و حال خوبی را به شما القا می‌کند. همچنین کلیدهای رسانه نظیر تنظیم کننده صدا که در سمت چپ کیبورد طراحی شده‌اند، سبب شده کاربر دسترسی ساده‌تری به تنظیمات داشته باشد و دست خود را از روی ماوس برندارد. درانتها گذرگاه یو‌اس‌بی این کیبورد به شما اجازه می‌دهد ماوس یا دستگاه‌های دیگر را به آن متصل کرده تا در طولانی مدت، به راحتی بازی کرده و مچ دست‌تان آسیب نبیند.


منبع Pcper
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده