// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴

کمپانی HyperX از چهار محصول جدید خود در CES 2018 رونمایی کرد

در جریان رویداد CES 2018، کمپانی هایپر ایکس (HyperX) محصولات جدید خود را معرفی کرد که در میان آن‌ها می‌توان به اولین هدست بدون سیم هایپر ایکس اشاره کرد.

با توجه به اخبار سخت افزار منتشر شده، کمپانی هایپر ایکس (HyperX، تولید کننده محصولات گیمینگ از جمله هدست های گیمینگ) در جریان رویداد CES 2018، محصولات گیمینگ جدید خود را معرفی کرد که از میان آن‌ها می‌توان به اولین هدست بی‌سیم این کمپانی اشاره کرد.

در این رویداد هایپر ایکس چهار محصول جدید را معرفی کرد که از میان سه محصول در دسته لوازم جانبی‌های گیمینگ قرار می‌گیرد که اولین آن HyperX Cloud Flight است که در واقع هدست بی‌سیم بوده و تا ۳۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد. از دیگر ویژگی‌های این هدست گیمینگ می‌توان به نوار نوری RGB اشاره کرد که در طراحی HyperX Cloud Flight استفاده شده و همچنین این هدست دارای یک درایور ۵۰ میلی متری است تا بتواند صدا را با کیفیت بهتری تولید کند.

دومین محصول کیبورد HyperX Alloy Elite RGB نام دارد که یک مدل ارتقا یافته در سری Alloy Elite به‌حساب می‌آید از ویژگی‌های آن می‌توان حافظه مجتمع طراحی شده در آن اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تا سه پروفایل نوری (تنظیم رنگ نورهای کیبورد) مختلف را ذخیره‌سازی کند. همچنین در طراحی بدنه این کیبورد از یک قاب فولادی محکم استفاده شده است.

سومین محصول هایپر ایکس در رویداد CES 2018، ماوس HyperX Pulsefire Surge است که دارای افکت نوری ۳۶۰ درجه RGB بوده و سرعت ماوس ذکر شده تا ۱۶۰۰۰ دی‌پی‌آی قابل تنظیم است. همچنین کاربران می‌توانند به‌واسطه شاخص نوری که در این ماوس قرار داده شده، روی تنظیمات DPI ماوس خود نظارت داشته باشند.

آخرین محصول این کمپانی، حافظه‌های DDR4 است که با طراحی RGB معرفی شدند. این حافظه‌ها HyperX Predator DDR4 نام داشته و این ماژول‌ها، اولین ساخته‌های حافظه RAM هستند که از طراحی RGB برای جلوه بهتر در آن استفاده شده است. در ادامه می‌توانید ویدیو‌های مربوط به این محصولات را در زومجی تماشا کنید.

هدست Cloud Flight

دانلود از آپارات

کیبورد Alloy Elite RGB

دانلود از آپارات

حافظه Predator DDR4

دانلود از آپارات

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانید هدست Cloud Flight و کیبورد Alloy Elite RGB را با قیمت ۱۶۹.۹۹ دلار خریداری کنند. همچنین حافظه Predator DDR4 RGB نیز با قیمت ۱۰۶ دلار در دسترس قرار گرفته است. در این میان علاقه‌مندان به ماوس Pulsfire Surge باید تا نیمه دوم ۲۰۱۸ صبر کرده تا بتوانند این محصول را با قیمت ۶۹.۹۹ دلار خریداری کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده