نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵

ایسوس لپ تاپ ROG Strix SKT T1 Hero Edition را معرفی کرد

ایسوس در جریان CES 2018، لپ تاپ مخصوص بازی ROG Strix SKT T1 Hero Edition را معرفی کرد که با همکاری یک تیم حرفه‌ای League of Legends طراحی شده است.

تیم کره‌ای SKT T1 یکی از مطرح‌ترین تیم‌های جهان در بازی League of Legends است که حال ایسوس با همکاری آن‌ها، یک لپ تاپ مخصوص بازی با نام ROG Strix SKT T1 Hero Edition در CES 2018 معرفی کرده است. البته لپ تاپ ROG Strix SKT T1 Hero Edition، بیش‌تر با هدف اجرای بازی‌های Esport در بهترین حالت طراحی شده و به همین دلیل هم خیلی مشخصات فنی خیره‌کننده‌ای ندارد.

البته این به معنی ضعیف بودن این محصول هم نیست و ROG Strix SKT T1 Hero Edition، از یک پردازنده Core i7 اینتل و کارت گرافیکی GTX 1060 بهره می‌برد و صفحه نمایش آن هم به شکلی است که می‌تواند تمامی رنگ‌ها را به دقیق‌ترین شکل ممکن نمایش دهد. همچنین روی این لپ تاپ می‌توان نشان تیم SKT T1 را هم مشاهده کرد.

لپ تاپ ROG Strix SKT T1 Hero Edition با قیمت ۱۷۰۰ دلار و در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. از آنجایی که این لپ تاپ مخصوص بازی با همکاری تیم SKT T1 طراحی شده، همراه با آن یک سری محصولات مثل پوستر اعضای این تیم، ماوس پد با طرح این تیم و حتی یک لباس تیم هم وجود خواهند داشت.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده