// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷

ایسر باریک ترین لپ تاپ دنیا را به همراه سه لپ تاپ دیگر معرفی کرد

کمپانی Acer در جریان رویداد CES 2018 علاوه بر معرفی سه لپ تاپ جدید، باریک ترین لپ تاپ دنیا را نیز معرفی و قیمت و مشخصات آن را هم اعلام کرد.

کمپانی ایسر در جریان رویداد CES 2018 که در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود، ضمن معرفی سه لپتاپ جدید مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 و یک کروم بوک جدید، تاریخ عرضه محصولات معرفی‌شده را برای ماه‌های پیش روی سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به جزییات و مشخصات هر یک از لپ‌تاپ‌های جدید کمپانی ایسر بیندازیم.

Swift 7

Acer swift 7

کمپانی ایسر با این ادعا که اولترابوک Swift 7 باریکترین لپ‌تاپ حال حاضر دنیا است، به معرفی این محصول پرداخت. این لپ‌تاپ تنها ۸.۹۹ میلی متر ضخامت دارد و از این رو می‌توان آن را با ضخامت موبایل‌های هوشمند کنونی نیز مقایسه کرد. در مورد سایر مشخصات لپ‌تاپ Swift 7 می‌توان به نسل هفتم پردازنده‌های Core i7 اینتل، حافظه ۲۵۶ گیگابایت SSD، حافظه رم با ظرفیت ۸ گیگابایت، نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن 1080p، سیستم‌عامل ویندوز 10، پشتیبانی از سیم کارت و فناوری 4G LTE اشاره کرد.

طبق اعلام Acer، اولترابوک Swift 7 با قیمت پایه ۱۶۹۹ دلار در ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶-فروردین ۹۷) به بازار عرضه می‌شود.

Nitro 5

Acer nitro 5

علاوه بر این، کمپانی ایسر به معرفی یک لپ تاپ گیمینگ میان رده و مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز 10 پرداخت. لپ‌تاپ مخصوص بازی Nitro 5 دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن 1080p، حافظه SSD قابل انتخاب توسط خریداران از ۳۲ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت، حافظه RAM قابل انتخاب توسط خریداران و از نوع DDR4 است و سایر مشخصات آن از جمله پردازنده مرکزی و کارت گرافیک نیز توسط خریداران قابل تغییر است. طبق اعلام ایسر، لپ‌تاپ مخصوص بازی Nitro 5 با قیمت پایه ۷۹۹ دلار و در ماه می ۲۰۱۸ (اردیبهشت-خرداد ۹۷) به بازار عرضه می‌شود. 

Spin 3

Acer spin 3

آخرین لپ‌تاپ مبتنی بر ویندوز 10 که توسط کمپانی ایسر در جریان رویداد CES 2018 معرفی شد نیز لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Spin 3 است. این لپ‌تاپ ارزان قیمت از نسل هشتم پردازنده‌های Core i7 کمپانی اینتل استفاده می‌کند و صفحه نمایش ۱۴ اینچی با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای و همچنین قابلیت جدا شدن برای استفاده به صورت یک تبلت را دارا است. رزولوشن صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز 1080p است و ایسر مدعی شارژدهی ۱۲ ساعتی این محصول است. طبق اعلام ایسر، لپ‌تاپ Spin 3 با قیمت پایه ۵۹۹ دلار از ماه فوریه ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند) به بازار راه پیدا می‌کند.

Chromebook 11

Acer Chromebook 11

در نهایت کمپانی ایسر با معرفی کروم بوک جدید خود با نام Chromebook 11 به معرفی خود پایان داد. مدل جدید کروم بوک ایسر تا ۱۰ ساعت شارژدهی خواهد داشت و از دیگر مشخصات آن می‌توان به طراحی سیستم تهویه جدید و بدون فن و دو پورت USB 3.1 Type C اشاره کرد. همچنین طبق اعلام ایسر، Chromebook 11 در دو مدل صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی به بازار عرضه خواهد شد. این محصول با قیمت پایه ۲۴۹ دلار و از ماه آوریل ۲۰۱۸ (فروردین-اردیبهشت ۹۷) به بازار عرضه می‌شود.

با توجه به مشخصات و قیمت محصولات معرفی‌شده توسط Acer، به نظر می‌رسد این کمپانی در سال ۲۰۱۸ سیاست معرفی محصولات میان رده و با قیمت مناسب را در پیش گرفته است. باید منتظر باشیم و عملکرد و سیاست‌های این کمپانی در ماه‌های آتی را نظاره کنیم. در پایان برای آگاهی از دیگر اخبار رویداد CES 2018، می‌توانید به صفحه مربوط به این رویداد مراجعه کنید.

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده