نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

سریال Halo همچنان در حال توسعه است

شبکه شوتایم اعلام کرد که سریال هیلو (Halo) به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ، همچنان مراحل پیش تولید و توسعه خود را سپری می‌کند.

مدت زمان زیادی است که ساخت سریال Halo برای پخش از شبکه شوتایم، تایید و اعلام شده و استیون اسپیلبرگ قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور داشته باشد و استودیوی او نیز روی این پروژه کار خواهد کرد. با این حال، این پروژه هنوز مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه شوتایم تایید و اعلام کرده که مراحل توسعه و ساخت سریال Halo همچنان بسیار فعال است. در مصاحبه با وب‌سایت TVGuide، دیوید نوینز، مدیرعامل شبکه شوتایم، این خبر را تایید و اضافه کرد که فیلمنامه‌های این سریال را اخیرا مشاهده کرده است. پیش از این در سال ۲۰۱۵ نیز نوینز در مصاحبه با IGN مراحل پیش تولید و توسعه سریال Halo را بسیار فعال توصیف کرده بود. گری لوین، مدیر برنامه‌های شبکه شوتایم به وب‌سایت TVGuide گفت:

مراحل توسعه و ساخت این پروژه همچنان روندی رو به جلو دارد و آنچه را که تاکنون دیده‌ام، بسیار دلگرم‌کننده بوده است. این پروژه هنوز زنده است و قطعا انتظارات طرفداران بازی Halo را برآورده خواهد کرد و من فکر می‌کنم که مخاطبان سریال‌های درام شبکه شوتایم نیز از آن استقبال می‌کنند.

Halo: Nightfall

پس از انتشار بازی Halo 4 در سال ۲۰۱۲، در سال ۲۰۱۳ کمپانی مایکروسافت ساخت سریال Halo به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ را رسما تایید و اعلام کرد. این سریال در ابتدا قرار بود به‌صورت انحصاری تنها از سرویس ایکس باکس لایو منتشر شود، اما مدتی بعد شبکه شوتایم وظیفه انتشار سریال Halo را بر عهده گرفت. با این حال، این سریال تنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی این مجموعه محبوب نیست. پیش از این، فیلم Halo قرار بود به تهیه‌کنندگی پیتر جکسون و کارگردانی نیل بلومکمپ تولید و منتشر شود که ساخت این پروژه در حال حاضر متوقف شده است.

در سال ۲۰۱۲، سریال Halo 4: Forward Unto Dawn که یک سریال کوتاه و ۵ قسمته بود، منتشر شد که عملکرد نسبتا قابل قبولی را نیز داشت. در سال ۲۰۱۴، سریال Halo: Nightfall به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات، تولید و منتشر شد. این سریال که برای معرفی شخصیت ایجنت لاک با بازی مایک کولتر، در ۵ قسمت کوتاه تولید و منتشر شده بود، نتوانست عملکرد قابل قبولی را داشته باشد و بیشتر طرفداران این مجموعه را ناامید کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده