// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

ابراز علاقه لیندزی لوهان برای ایفای نقش شخصیت بت گرل

لیندزی لوهان، ستاره سابق دیزنی، با انتشار پیامی در حساب توییتر خود، ضمن ابراز علاقه‌ به بازی در فیلم Batgirl، از هوادارانش خواسته تا با به اشتراک گذاشتن این پیام، جاس ویدون را برای انتخاب وی مجاب کنند.

با وجود عملکرد ضعیف فیلم لیگ عدالت (Justice League) در نزد منتقدان و فروش ناامید کننده‌ی این اثر که بسیاری از صحنه‌های آن توسط جاس ویدون فیلمبرداری و در نهایت تکمیل شد، هیچ تغییر خاصی در برنامه‌های برادران وارنر (Warner Bros) درباره مراحل تولید فیلم بت گرل (Batgirl) به وجود نیامده و همچنان خود ویدون، هدایت این اثر ابرقهرمانی با محوری زنانه را بر عهده خواهد داشت. نکته‌ی خوب درباره‌ی این پروژه این است که ویدون، ساخت فیلم را در یک سکوت خبری کامل به پیش می‌برد و در حال حاضر نیز مشغول نگارش فیلمنامه‌ی کار است. با اینکه تاکنون هیچ خبری به صورت رسمی درباره‌ی منبع الهام فیلم Batgirl و همچنین انتخاب بازیگران این فیلم خصوصا شخصیت باربارا گوردون/ بتگرل منتشر نشده است، اما همچنان هواداران و تعدادی از رسانه‌ها به گمانه‌زنی‌های خود در این مورد ادامه داده و حتی تعدادی از بازیگران نیز از علاقه‌ی خود برای ایفای این نقش سخن گفته‌اند.

Lindsay Lohan

با انتشار این پیام، موجی از مخالفت‌ها توسط کاربران در صفحه‌ی توییتر لوهان به پا شد که بیشتر آنها به سن بالای وی برای ایفای این نقش اشاره داشتند

لیندزی لوهان، بازیگر دنیای سینما و تلویزیون و ستاره‌ی سابق دیزنی (Disney)، جدیدترین بازیگری است که علاقه‌ی خود را به بازی در فیلم Batgirl ابراز کرده و ضمن بیان این موضوع در توییتر خود از هوادارانش خواسته تا با به اشتراک گذاشتن این پیام، جاس ویدون را برای انتخاب وی مجاب کنند. برخی از کاربران محیط مجازی و همچنین برخی رسانه‌ها معتقدند که منظور لوهان صرفا بازی در این فیلم و ایفای یک نقش است که این نقش لزوما قرار نیست باربارا باشد، اما از طرفی دیگر، بسیاری بر این اعتقادند که با توجه به اینکه تا این لحظه در فیلمنامه‌ی ویدون، فقط حضور سه شخصیت باربارا گوردون، پدرش کمیسر جیمز گوردون و بتمن قطعی به نظر می‌رسد، منظور لوهان بازی در نقش شخصیت اصلی داستان بوده است. با انتشار این پیام، موجی از مخالفت‌ها توسط کاربران در صفحه‌ی توییتر لوهان به پا شد که بیشتر آنها به سن بالای وی برای ایفای این نقش اشاره داشتند. در این میان، عده‌ای نیز دوست داشتند وارنر حداقل برای یک بار هم که شده، فرصت تست دادن برای این نقش را به لوهان بدهد.

البته در گذشته موارد زیادی داشتیم که کمپانی‌ها با وجود نارضایتی طرفداران خود، اقدام به انتخاب بازیگری خاص برای ایفای نقش در فیلم‌های ابرقهرمانی کرده‌اند و تجربه نیز ثابت کرده که مخالفت‌های طرفداران، همیشه هم درست و منطقی نبوده است. برای مثال پس از انتخاب هیث لجر برای ایفای نقش شخصیت جوکر، موج عظیمی از اعتراضات به پا شد و بسیاری از طرفداران از انتخاب وی برای این نقش به‌شدت عصبانی بودند، ولی در نهایت، لجر نه‌تنها ماندگارترین نقش‌آفرینی خود را در این اثر به جای گذاشت، بلکه در ادامه نیز پس از مرگش برنده جایزه اسکار شد. البته مقایسه توانایی‌های هیث لجر و لیندزی لوهان چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، ولی تست دادن لوهان برای ایفای این نقش، در نهایت ضرری به کسی وارد نخواهد کرد. البته کاملا بعید است که وارنر به استفاده از لوهان، حتی فکر هم بکند.

Lindsay Lohan

لیندزی لوهان ۳۱ ساله، از سن ۱۰ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و در ۱۲ سالگی نیز نخستین نقش سینمایی خود را در فیلم تله‌ای برای والدین (The Parent Trap) به کارگردانی نانسی مایرز ایفا کرد. تا اواسط دهه ۲۰۰۰، لوهان در اوج محبوبیت قرار داشت و در این مدت در فیلم‌های پرفروشی نظیر جمعه عجیب (Freaky Friday)، هربی پرواز می‌کند (Herbie Fully Loaded) و دختران بدجنس (Mean Girls) به ایفای نقش پرداخت، ولی پا گذاشتن به دوران جوانی همانا و درگیر شدن لوهان با مسائل حاشیه‌ای از جمله اعتیاد به مواد مخدر هم همان و البته همین مسائل حاشیه‌ای است که احتمال همکاری وی با برادران وارنر را بسیار دور از ذهن می‌کند. او با ادامه‌ی این وضعیت، جایگاه خود را به‌عنوان یک ستاره‌ی سینما از دست داد و در ادامه فقط به‌عنوان بازیگری مهمان در مجموعه‌های تلویزیونی و همچنین در فیلم‌های درجه‌ی چندم سینمایی حضور پیدا کرد. لوهان به‌تازگی بازی در فیلم ترسناک سایه درونی (The Shadow Within) به کارگردانی تیاگو مسکیتا را به اتمام رسانده و این اثر هم‌اکنون مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. آخرین حضور سینمایی لوهان به فیلم مستقل دره‌های عمیق (The Canyons) به کارگردانی پل شریدر بر می‌گردد که نتیجه‌ی کار، انتقادات زیادی را برای لوهان و شریدر به همراه داشت. شریدر پس از اتمام آن فیلم، در مصاحبه‌های مختلف خود بارها از رفتارهای عجیب لوهان ابراز گلایه کرده بود.

Lindsay Lohan

ابراز علاقه‌ی لوهان در شرایطی باعث تعجب بسیاری از طرفداران آثار کامیک شده که چند ماه قبل، آلیسیا سیلورستون که در سال ۱۹۹۷ در فیلم بتمن و رابین (Batman & Robin) به کارگردانی جوئل شوماخر در نقش باربارا گوردون ظاهر شده بود، طی صحبت‌هایی ادعا کرد که امروز در چهل سالگی می‌تواند خیلی بهتر نقش بت‌گرل را ایفا کند.

batgirl


منبع The Wrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده