نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

پیشنهاد ۱۲۰ هزار دلاری برد پیت برای تماشای Game of Thrones در کنار ستارگان سریال

برد پیت، بازیگر مشهور هالیوود، اخیرا در جریان یک حراجی خیرخواهانه پیشنهادی ۱۲۰ هزار دلاری برای تماشای سریال Game of Thrones در کنار امیلیا کلارک و کیت هرینگتون داده است.

اخیرا یک حراجی خیرخواهانه توسط J/P HRO & Disaster Relief Organizations برگزار شد که هدف از آن، جمع‌آوری پول برای کمک به بیمارانی خاص بود. روند این حراجی به این شکل بود که برنده آن، می‌توانست سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) را در کنار امیلیا کلارک و کیت هرینگتون تماشا کند. اما مورد جالب در رابطه با این حراجی، حضور ستارگان مشهور در آن از جمله برد پیت بود!

این حراجی در ابتدا با ۲۰ هزار دلار آغاز شد و در بخشی از آن، برد پیت برای تماشای سریال در کنار امیلیا کلارک، پیشنهادی ۸۰ هزار دلاری داد و بعد آن را به ۹۰ هزار دلار افزایش داد. سپس مشخص شد که کیت هرینگتون نیز قرار است در این برنامه حضور داشته باشد و همین باعث شد که برد پیت هم پیشنهادش را به ۱۲۰ هزار دلار افزایش دهد. البته با وجود ارائه پیشنهادی بالا، در نهایت برد پیت برنده این حراجی نشد و فردی ناشناس که اسمش اعلام نشده، با ۱۶۰ هزار دلار پیروز این حراج خیرخواهانه شد. این شخص قادر خواهد بود یک اپیزود از سریال را در کنار بازیگران نقش‌های جان اسنو و دنریس تارگرین تماشا کند.

البته در جریان این مراسم خیرخواهانه، در مجموع سه میلیون دلار پول برای کمک به موسسه مذکور جمع‌آوری شد و از دیگر چهره‌های مشهور حاضر در این مراسم می‌توان به آرنولد شوارتزنگر، لئوناردو دی‌کاپریو و جیسون سیگال اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده