// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فروش فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle می‌تواند به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ کمپانی سونی پیکچرز تبدیل شود.

فیلم قدیمی و معروف Jumanji که به کارگردانی جو جانستون و با نقش‌آفرینی رابین ویلیامز فقید در سال ۱۹۹۵ روی پرده‌های سینما رفته بود، همیشه به عنوان یکی از آثاری فانتزی محبوب و به‌یادماندنی سینما به شمار می‌رود و دنباله آن پس از ۲۲ سال و تاخیرهای متعدد، سرانجام اکران شد و تا به اینجا عملکرد بسیار خوبی از لحاظ فروش برجای گذاشته است. جیک کاسدان، کارگردان آثاری چون Bad Teacher و Zero Effect کار ساخت نسخه جدید فیلم جومانجی را برعهده گرفت و دواین جانسون نیز به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم همراه با کارن گیلان، کوین هارت، جک بلک و نیک جوناس به ایفای نقش پرداختند.

در حالی که بسیاری از فیلم‌هایی که در هفته‌های منتهی به تعطیلات سال نو اکران شدند، رفته رفته با افت فروش بیشتری مواجه می‌شوند، فیلم Jumanji 2 توانسته است در مجموع فروش داخلی و خارجی خود عملکرد بسیار خوبی را تا این لحظه بر جای بگذارد و با فروش ۳۶ میلیون دلاری‌اش در سینماهای داخلی، توانست از مرز ۵۰۰ میلیون دلار در فروش جهانی خود عبور کند.

Jumanji: Welcome to the Jungle

به گزارش Box Office Mojo، فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle توانسته است تا به حال ۵۱۹.۳۷ میلیون دلار به‌صورت جهانی بفروشد که سهم فروش داخلی‌اش ۲۴۴.۳۷ میلیون دلار و سهم فروش خارجی نیز ۲۷۵ میلیون دلار بوده است و تا به این لحظه توانسته تقریبا دو برابر نسخه اول فیلم که ۲۶۲ میلیون دلار فروخته بود (بدون محاسبه میزان تورم در قیمت بلیط‌ها) فروش داشته باشد. با این حال با توجه به اینکه طی هفته آینده قرار است فیلم‌هایی که نامزد جوایز مختلفی شده‌اند، اکران خود را آغاز کنند، به نظر می‌رسد روند فروش خوب فیلم Jumanji 2 نیز با این قدرت ادامه پیدا نخواهد کرد.

اثر جدید جیک کاسدان تا به این لحظه هشتمین فیلم پرفروش سونی پیکچرز از نظر فروش داخلی محسوب می‌شود و دقیقا پشت سر فیلم مردان سیاه پوش (Men in Black) قرار گرفته است که فقط ۶ میلیون دلار برای رد شدن از آن نیاز دارد. به نظر می‌رسد قسمت جدید فیلم جومانجی با به‌دست آوردن حداقل ۶۰ میلیون دلار دیگر در سینماهای داخلی، فیلم‌های The Amazing Spider-Man و Skyfall را نیز پشت سر گذاشته و به پنجمین فیلم پرفروش کمپانی Sony Pictures تبدیل شود و البته لقب پرفروش‌ترین فیلم سونی خارج از مجموعه مرد عنکبوتی را نیز ازان خود کند.

با وجود اینکه هنوز هیچ خبر رسمی‌ای درباره قسمت سوم فیلم جومانجی منتشر نشده است، اما چندی پیش برخی از بازیگران فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در مورد ایده‌های موجود برای قسمت سوم و اضافه شدن بازیگران سرشناس بیشتر به آن صحبت کردند. از طرفی موفقیت چشمگیر فیلم از لحاظ فروش نیز می‌تواند برای سران سونی پیکچرز وسوسه‌کننده باشد و آن‌ها را برای ساخت نسخه سوم نیز مجاب کند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده