نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ شروع فیلمبرداری دنباله فیلم Maleficent مشخص شد

تاریخ شروع فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Maleficent کمپانی والت دیزنی مشخص شد.

مراحل فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Maleficent (مالیفیسنت) از ماه آوریل (فروردین‌ماه) آغاز خواهد شد و آنجلینا جولی بار دیگر برای ایفای نقش شخصیت پلید مالیفیسنت بازمی‌گردد. پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که مراحل تولید قسمت دوم فانتزی تاریک کمپانی والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) در سه‌ماههٔ اول سال جدید میلادی آغاز خواهد شد و این‌طور که به نظر می‌رسد مراحل ساخت پروژهٔ جدید دیزنی طبق برنامهٔ از پیش تعیین‌شده پیش می‌رود.

پیش از این نیز مشخص‌ شده بود که آنجلینا جولی بار دیگر در نقش پیشین خود حضور خواهد یافت. سال گذشته شایعات محدود و کمرنگی در مورد عدم حضور آنجلینا جولی در دنبالهٔ فیلم Maleficent شنیده می‌شد، اما وی در حاشیه جشنوارهٔ فیلم Telluride مصاحبه‌‌ای انجام داد و در مورد وضعیت حضورش در این فیلم کمپانی والت دیزنی پیکچرز چنین گفت که در قسمت دوم فیلم Maleficent حضور خواهد داشت و شایعات غیبت وی حقیقت ندارند. طی سال گذشته نیز شایعات زیادی در مورد حضور یا عدم حضور آنجلینا جولی در پروژهٔ یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، یعنی فیلم Bride of Frankenstein (عروس فرانکنشتاین) به گوش می‌رسید و البته همچنان این شایعات و اخبار ضدونقیض ادامه دارد و معلوم نیست وی در این فیلم حضور خواهد یافت یا خیر. آنجلینا جولی را باید بازیگر دنبالهٔ فیلم Maleficent بدانیم و سرنوشت بازیگر اصلی فیلم Bride of Frankenstein نیز همچون سرنوشت خود فیلم، احتمالاً به‌زودی مشخص خواهد شد. با توجه به شکست فیلم The Mummy (مومیایی) الکس کورتزمن، وضعیت آتی دنیای تاریک (Dark Universe) مشخص نیست و آنجلینا جولی چند ماهی وقت دارد که با فراغ بال در دنبالهٔ فیلم Maleficent و در شهر لندن حضور یابد.

Maleficent II

سایت Omega Underground در گزارش جدید خود اعلام کرد که مراحل پیش‌تولید قسمت دوم فیلم Maleficent آغاز شده است و فیلمبرداری این فیلم نیز از تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین‌ماه) شروع خواهد شد. همان‌طور که گفتیم لوکیشن فیلمبرداری پروژهٔ جدید کمپانی دیزنی، شهر لندن خواهد بود. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ یواخیم رانینگ است، کسی که کارگردانی فیلم‌هایی همچون Bandidas (باندیداس)، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) و مجموعهٔ تلویزیونی Marco Polo (مارکو پولو) را در کارنامه دارد. مدیر اجرایی تولید فیلم Maleficent نیز انتخاب شده است؛ پاتریک تاتوپولوس فرانسوی-یونانی که مدیریت اجرایی تولید فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را بر عهده داشت، مدیر اجرایی فیلم جدید کمپانی دیزنی خواهد بود. انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Maleficent چهار ماه به طور بینجامد و در ماه آگوست (مردادماه) این بخش از تولید فیلم به پایان رسیده باشد.

سایت Omega Underground در گزارش جدید خود اعلام کرد که مراحل پیش‌تولید قسمت دوم فیلم Maleficent آغاز شده است و فیلمبرداری این فیلم نیز از تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین‌ماه) شروع خواهد شد

داستان قسمت اول فیلم Maleficent در مورد زنی جوان، بسیار زیبا و با قلبی پاک بود که زندگی آرام و شادی داشت و در جنگلی که همه‌چیز در آن صلح‌آمیز بود بزرگ شد. البته این شرایط همیشه همین‌گونه شاد و آرام باقی نماند و با ورود ارتشی مهاجم به آن سرزمین، همه‌چیز تغییر کرد. مالیفیسنت بزرگ شده بود تا محافظت سرزمینش را بر عهده داشته باشد، اما در نهایت با خیانت بزرگ و بی‌رحمانه‌ای روبه‌رو می‌شود که بسیار به‌خاطر این اتفاق زجر می‌کشد؛ اتفاقی که باعث می‌شود قلب پاک او تبدیل به سنگ شود. او تصمیم گرفت که این کار خائنان را بی‌پاسخ نگذارد و انتقام خوبی از آنها بگیرد. پس مبارزه‌ای حماسی را علیه جانشین پادشاهی که به سرزمینش حمله کرده بود به راه انداخت و طلسمی روی فرزند تازه به دنیا آمده‌ او به نام آرورا قرار داد. همینطور که روز به روز این کودک بزرگ می‌شد مالیفیسنت متوجه شد که آرورا در پیش خود کلیدی دارد که می‌تواند دوباره صلح و آرامش را به سرزمین او برگرداند و شاید به نوعی این کلید بتواند شادی واقعی را برای مالیفیسنت به ارمغان بیاورد.

فیلم Maleficent به کارگردانی رابرت استرومبرگ و با بازی آنجلینا جولی و ال فانینگ، در سال ۲۰۱۴ اکران شد. این فیلم لایو اکشن بازسازی انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) بود که تمرکز آن بیشتر روی شخصیت شرور مالیفیسنت قرار داشت. فیلم Maleficent موفق شد ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و تبدیل به چهارمین فیلم موفق سال ۲۰۱۴ میلادی از نظر تجاری شود. سال ۲۰۱۶، کمپانی والت دیزنی پیکچرز ساخت دنباله فیلم Maleficent را رسماً تأیید و اعلام کرد. علاوه بر آنجلینا جولی، شارلتو کوپلی، ال فانینگ، سم رایلی، ایملدا استنتون، جونو تیمپل و لسلی منویل از جمله بازیگرانی بودند که در قسمت اول فیلم Maleficent حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

همچنین چندی پیش کمپانی دیزنی جز باترورث را برای نوشتن فیلمنامه قسمت دوم Maleficent استخدام کرده بود. باترورث وظیفه داشت تا فیلمنامه فیلم قسمت دوم Maleficent را بازنویسی کند. او قرار بود فیلمنامهٔ اولیه این فیلم را که توسط وولورتون نوشته شده بود، بازبینی کند و پس از انجام اصلاحات و تغییرات لازم، نسخهٔ نهایی فیلمنامه این فیلم را آماده کند و به دیزنی تحویل بدهد.

هنور تاریخ اکران قسمت دوم فیلم Maleficent اعلام نشده است. 

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده