// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۳

کمپانی Mad Catz فعالیت خود را از سر گرفت

کمپانی Mad Catz با مدیریتی جدید دوباره برگشته است تا به فعالیت بیش از سه‌ دهه‌ای خود در عرصه بازی ادامه دهد.

کمپانی Mad Catz که مدت‌ها با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد، سرانجام در سال ۲۰۱۷ و با اعلام ورشکستگی به نظر می‌رسید که به پایان راه خود رسیده است، اما با شروع سال جدید میلادی و در جدیدترین اخبار فناوری و سخت افزار، تیم مدیریت جدید مد کتز اعلام کرد که این کمپانی قدیمی دوباره کار تولید سخت‌افزار و لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی را از سر خواهد گرفت. این شرکت که از این پس با نام Mad Catz Global Limited شناخته خواهد شد، با سران جدید و هنگ کنگی‌اش قرار است فعالیت سه دهه‌ای خود را ادامه دهد.

طی کنفرانسی که در همین راستا برگزار شد، مدیران جدید Mad Catz اعلام کردند که این شرکت قرار است با ایده‌های جدید و نگرشی نو کار خود را در سال جاری میلادی آغاز کند. در جریان این کنفرانس، تعدادی از محصولات جدید مد کتز نیز معرفی شد، اما موارد بیشتر قرار است روزهای آینده و در نمایشگاه Consumer Electronic Show رونمایی شود. سلنا چانگ، مدیر فروش و اجرایی مد کتز در این باره گفت:

از اینکه با آغاز سال ۲۰۱۸ مد کتز هم قرار است فعالیت خود را در عرصه جهانی گیمینگ از سر بگیرد، بسیار هیجان‌زده‌ایم. Mad Catz به مدت سه دهه همواره یکی از اعضای ثابت مشغول در عرصه گیمینگ به شمار می‌رفت و ما معتقدیم که بهترین روزهای این کمپانی به‌زودی از راه خواهد رسید. با توجه به پیشنهادهایی که از سوی گیمرهای سراسر جهان دریافت کردیم، تصمیم گرفته‌ایم تا باری دیگر محصولات خلاقانه خود را وارد بازار کنیم و البته در تلاش هستیم تا محصولاتی ارائه کنیم که حقیقتا توانایی‌های بازیکنان را ارتقا دهد و اعتبار نام Mad Catz را نیز حفظ کند. برای رونمایی‌های بیشتر بی‌صبرانه منتظر فرارسیدن ماه‌های آینده و البته نمایشگاه CES 2018 هستیم.

Rat Air

مد کتز در اولین رونمایی خود در سال ۲۰۱۸، سراغ معرفی ماوس وایرلس Rat Air رفت که از یک پد بسیار جالب بهره می‌برد. در واقع شما تا زمانی که از ماوس خود روی این پد استفاده کنید، نیازی به شارژ کردن آن نخواهید داشت و Rat Air خود به خود شارژ خواهد شد. البته امکان استفاده بدون پد نیز به کمک کابل USB امکان‌پذیر است.

پس از این، کیبورد Strike 4 و هدست Freq 4 نیز از سوی مد کتز معرفی شد. صفحه کلید جدید این کمپانی از یک فریم آلومینیومی بهره می‌برد و همچنین کلیدهای آن نیز دارای نورپردازی RGB با رنگ‌های بسیار متنوع هستند. در سوی دیگر، هدست Freq 4 نیز با بهره‌گیری از درایورهای ۴۰ میلی‌متری و فریمی با روکش فلزی، در معرض نمایش قرار گرفت. هنوز قیمت و زمان عرضه هیچ‌کدام از محصولات مذکور اعلام نشده است و به نظر می‌رسد برای دریافت اطلاعات بیشتر چاره‌ای جز انتظار تا نمایشگاه CES نیست.

mad catz Strike 4

mad catz Freq 4

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده