// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Fortnite در جریان آپدیت رفع مشکلات پردازنده های اینتل دچار مشکل در بخش خدمات شده است

ظاهرا بازی Fortnite و بازی Fortnite Battle Royale به دلیل به روزرسانی‌های سرویس ابری بازی، در بخش سرویس‌دهی دچار مشکل شده‌اند.

از اوایل هفته گذشته، یک حفره امنیتی برای کاربران بازی Fortnite و Fortnite Battle Royale به‌وجود آمد که در جریان آن، اشخاصی که از پردازنده‌های اینتل ساخته شده از سال ۲۰۱۱ تا به امروز استفاده می‌کردند، دچار مشکل Meltdown و Spectre شدند. این دو اشکال فنی سبب رخ دادن باگ‌های سخت‌افزاری می‌شد که متاسفانه توسط آنتی‌ویروس نیز قابل شناسایی نبوده و در نتیجه اطلاعات کاربران را می‌دزدید.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو اپیک گیمز (Epic Games، سازنده و ناشر بازی Fortnite) آپدیت‌های مختلفی را برای سرویس ابری بازی خود در نظر گرفته است که در جریان این آپدیت‌ها، بخش سرویس‌دهی Fotnite و Fortnite Battle Royale دچار مشکل شده است. از این‌رو امکان دارد به مدت یک هفته نتوانید به بازی متصل شده یا بخش چندنفره را تجربه کنید.

متاسفانه تاریخ دقیق اتمام بروزرسانی‌های سرویس ابری اعلام نشده است و کاربران تا رفع تمامی مشکلات و کامل شدن آپدیت سرویس ابری، باید منتظر بمانند. اپیک گیمز دیروز در جریان یک توییت اعلام کرد:

سرویس ابری ما در حال دریافت آپدیت‌هایی برای رفع مشکل Meltdown است. در روزهای آتی و در جریان آپدیت‌های پیش روی و گسترش سرویس‌های ابری که در انتها باید به آن‌ها تکیه کنیم، مشکلاتی را تجربه خواهید کرد.

همچنین هنوز مشخص نشده است که آیا این مشکلات مختص به کاربران کامپیوتر است یا نسخه‌های کنسولی دچار مشکل شده‌اند یا نه.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده