نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰

بازیگر اصلی سریال Sabrina معرفی شد

شبکه نتفلیکس رسما بازیگر نقش سابرینا در سریال «سابرینا، جادوگر نوجوان» (Sabrina the Teenage Witch) را انتخاب و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش سابرینا اسپلمن در سریال Sabrina the Teenage Witch که احتمالا در زمان پخش نام متفاوتی خواهد داشت، انتخاب و رسما معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کرنان شیپکا قرار است نقش سابرینا اسپلمن را در این سریال بازی کند. این سریال قرار است براساس کتاب‌های کامیک گرافیکی ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (The Chilling Adventures of Sabrina) تولید و از شبکه نت فلیکس (Netflix) منتشر شود. انتظار می‌رود که سریال Sabrina the Teenage Witch به منشا شخصیت سابرینا بپردازد و تمرکز آن روی دوره تیره و تاریک نوجوانی این شخصیت باشد.

سریال Sabrina the Teenage Witch قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که با هویت دو گانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر و تقریبا فناناپذیر، در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشکلاتی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی که هم او و هم خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند، تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. طبق اطلاعات منتشر شده از نقش شیپکا در این سریال، او در حال شروع یادگیری قدرت‌های خود است و همزمان می‌خواهد زندگی عادی خود در دبیرستان بکستر را نیز ادامه دهد و به دنبال تعادل بین این دو زندگی است.

The Chilling Adventures of Sabrina

سابرینا شخصیتی باهوش، دلسوز و بسیار شجاع است که در لحظه‌ای کاملا بی‌پروا خواهد شد؛ سابرینا همان شخصی است که می‌تواند بین ما و نیروهای تاریکی که دنیای ما را تهدید می‌کند، بایستد. سریال Sabrina قرار است در دو فصل ۱۰ قسمته تولید و از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. فیلمبرداری و تولید هر دو فصل قرار است پشت سرهم انجام شود و احتمالا با فاصله زمانی کوتاه نیز منتشر خواهند شد. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale (ریوردیل) و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Sabrina the Teenage Witch را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

کرنان شیپکا بیشتر برای بازی در سریال Mad Men (مد من) شناخته شده است. او در این سریال نقش سالی دریپر را بر عهده داشته است. علاوه بر این، شیپکا در فیلم‌هایی چون فوریه (February)، فن گرل (Fan Girl) و One & Two، به‌همراه سریال‌هایی چون Unbreakable Kimmy Schmidt، بابای آمریکایی (American Dad)، مرد خانواده (Family Guy) و Flowers in the Attic، نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده