// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

بازی Newer Super Mario Bros DS به دست طرفداران ماریو منتشر شد

بازی Newer Super Mario Bros DS که به دست طرفداران سری بازی‌های ماریو ساخته شده است، با ۸۰ مرحله جدید به دست کاربران رسید.

در جدیدترین اخبار بازی، طرفداران مجموعه ماریو دنباله‌ای را برای بازی New Super Mario Bros DS طراحی و با نام Newer Super Mario Bros DS منتشر کرده‌اند.

بازی Newer Super Mario Bros DS بیش از ۸۰ مرحله جدید را در خود جای داده است که در ۸ نقشه جداگانه قرار گرفته‌اند. در مراحل این بازی شاهد المان‌هایی هستیم که در نسخه ۲۰۰۶ ماریو یعنی New Super Mario Bros DS به چشم می‌خورد. علاوه بر موارد یاد شده، مکانیک‌ها و ویژگی‌های جدیدی نیز به این بازی اضافه شده که در کنار پاورآپ‌ها در بازی گنجانده شده است. از دیگر موارد جالب می‌توان به موسیقی متن جدید و کاملا تنظیم‌شده اشاره کرد که ضمیمه این پروژه شده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید و از مراحل خوش‌‌ساخت آن باخبر شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Newer Super Mario Bros DS با نرم‌افزار New Super Mario Bros Editor که به نام NSMBe معروف است، ساخته شده است. NSMBe یک ابزار معروف برای پی سی است که مدت‌ها پیش از راهیابی بازی Super Mario Maker به کنسول Wii U، ساخته و منتشر شده بود. گفتنی است که برای تجربه این بازی باید ROM بازی New Super Mario Bros DS را به همراه یک شبیه‌ساز سازگار با آن روی ویندوز، مک یا لینوکس در اختیار داشته باشید.

همانطور که می‌دانید معمولا کمپانی نینتندو با پروژه‌هایی که طرفداران بر اساس بازی‌هایش توسعه داده‌اند، رفتار دوستانه‌ای نداشته است؛ به‌عنوان مثال، مدتی پیش نسخه بازسازی‌شده بازی Metroid 2 که با نام AM2R به دست طرفداران توسعه یافته و منتشر شده بود بلافاصله توسط نینتندو مورد بررسی قرار گرفت و از توزیع این بازی جلوگیری شد.

احتمال اینکه بازی Newer Super Mario Bros DS نیز به چنین روزی دچار شود وجود دارد. تیم توسعه‌دهنده این بازی پیش‌تر بازی Newer Super Mario Bros Wii را خلق کرده بود که با داشتن ۱۲۸ مرحله غیررسمی از نسخه ۲۰۰۹ این بازی در دسترس طرفداران قرار گرفت.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده