نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

کیت استنفیلد به لیست بازیگران The Girl in the Spider’s Web پیوست

کیت استنفیلد به لیست بازیگران فیلم The Girl in the Spider’s Web کمپانی سونی پیکچرز پیوست.

کیت استنفیلد، بازیگر فیلم Get Out (برو بیرون)، به لیست بازیگران فیلم The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت) پیوست. این فیلم به نوعی دنباله‌-ریبوتی بر فیلم The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها)، محصول سال ۲۰۱۱ میلادی و اثر دیوید فینچر است. کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) امیدوار است با تغییر دادن تمامی بازیگران فیلم The Girl with the Dragon Tattoo، آینده‌ای متفاوت را برای مجموعهٔ رمان‌های هزاره (Millennium) رقم بزند. The Girl in the Spider's Web چهارمین رمان از مجموعهٔ هزاره است که استیگ نتوانست کار نوشتن آن را به پایان برساند. سرانجام دیوید لاگرکرانتس، دیگر نویسندهٔ سوئدی، کار نوشتن این رمان را به اتمام رساند و این رمان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. استیگ در سال ۲۰۰۴ به علت حمله قلبی درگذشت.

کیت استنفیلد از بازیگران جوان، خوش‌آتیه و پرکار چند سال اخیر در سینمای هالیوود بوده است. استنفیلد کار خود را با بازی در فیلم Short Term 12 (دوازده موقتی) دستین کرتون آغاز کرد. بری لارسن دیگر بازیگر این فیلم بود و منتقدان فیلم کرتون را بسیار تحسین کردند. وی سپس در فیلم تاریخی و درام Selma (سلما) ایوا دوورنی به ایفای نقش پرداخت. کیت استنفیلد در فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) نقش اسنوپ داگ، خواننده و تهیه‌کنندهٔ سبک رپ را بر عهده داشت. وی این روزها مشغول بازی در مجموعهٔ تلویزیونی Atlanta (آتلانتا) شبکه FX است که کارگردانی آن را دونالد گلاور بر عهده دارد. اما بدون شک تنها فیلمی که استعداد این بازیگر را به‌خوبی نشان داد و سینمادوستان احتمالاً وی را با آن فیلم کاملاً به یاد دارند، فیلم ترسناک Get Out به کارگردانی جردن پیل است که کیت استنفیلد در نقش شخصیت اندرو لوگان در این فیلم ظاهر شد.

Girl in the Spider

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، کیت استنفیلد در فیلم Girl in the Spider’s Web نقش یک کارشناس امنیتی در آژانس امنیت ملی (The National Security Agency) را بر عهده خواهد داشت. همچنین چندی پیش کمپانی سونی پیکچرز رسماً تأیید و اعلام کرد که کلر فوی،‌ بازیگر نامزد جایزه‌ٔ امی قرار است نقش لیسبت سالاندر را در فیلم The Girl in the Spider's Web ایفا کند. سایت خبری ورایتی نیز در خبری حضور سوریر گودناسون، بازیگر فیلم Borg vs McEnroe (بورگ علیه مک‌انرو) را در فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرده بود. گودناسون قرار است نقش میکائیل بلوم‌کوئیست را در این فیلم ایفا کند که در فیلم The Girl with the Dragon Tattoo، دنیل کریگ این نقش را بر عهده داشت. کیت استنفیلد در فیلم جدید به دنبال رد دو شخصیت لیسبت سالاندر و میکائیل بلوم‌کوئیست است که در دام توطئه و دسیسه‌چینی حکومت فاسد و سازمان‌های جاسوسی مرتبط با این دستگاه، گیر افتاده‌اند. کارگردانی فیلم The Girl in the Spider's Web بر عهده فده آلوارز خواهد بود. او بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون Evil Dead (مرده شریر) و Don't Breathe (نفس نکش) شناخته شده است. فیلم Don't Breathe تابستان سال گذشته اکران شد و توانست با بودجهٔ ۱۰ میلیون دلاری، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

کیت استنفیلد در فیلم جدید به دنبال رد دو شخصیت لیسبت سالاندر و میکائیل بلوم‌کوئیست است که در دام توطئه و دسیسه‌چینی حکومت فاسد و سازمان‌های جاسوسی مرتبط با این دستگاه حکومتی، گیر افتاده‌اند

لازم به ذکر است فیلم The Girl in the Spider's Web اولین فیلم از مجموعهٔ فیلم‌های جدید برگرفته از رمان‌های هزاره است. بعد از موفقیت فیلم دیوید فینچر، وی برای ساخت دیگر رمان‌های مجموعهٔ هزاره اعلام آمادگی کرد؛ دو رمان دیگر The Girl Who Played with Fire (دختری که با آتش بازی کرد) و The Girl Who Kicked the Hornet’s Nest (دختری که به لانه زنبور لگد زد) نام داشتند. با این حال پس از چند سال تعویق در پروژه، در نهایت کمپانی سونی پیکچرز تصمیم گرفت ریبوتی از فیلم ابتدایی و با بازیگرانی کاملاً جدید را معرفی کند. اوایل سال جاری فده آلوارز در سخنانی چنین گفته بود که ۵۰٪ کار کارگردان انتخاب بازیگران است و اگر تیم بازیگری دیوید فینچر را داشت نصف کار انجام شده بود.

فیلمنامهٔ فیلم The Girl in the Spider's Web به قلم استیون نایت و جی باسو به رشتهٔ تحریر درآمده است. همچنین لازم به ذکر است که فده آلوارز، کارگردان این پروژه نیز در نویسندگی این فیلمنامه، بر اساس کتاب The Girl in the Spider's Web به نویسندگی دیوید لاگرکرانتس که در سطح جهان بسیار پرفروش بوده، کمک بسیار زیادی به نویسندگان اصلی پروژه کرده است. به‌تازگی هم امی پاسکال و الیزابت کانتیلون به جمع تهیه‌کنندگان این پروژه پیوسته‌اند.

کتاب‌های قبلی این مجموعه پیش‌تر به صورت فیلم‌های اقتباسی سوئدی‌زبان به روی پرده سینما رفته بودند و فیلم The Girl with the Dragon Tattoo نیز اولین فیلم انگلیسی‌زبان از روی این مجموعه بود که به نوعی ریبوت نسخه سوئدی آن است. فیلم The Girl with the Dragon Tattoo به کارگردانی دیوید فینچر، در سال ۲۰۱۱ به روی پرده رفت و با بودجهٔ ۹۰ میلیون دلاری، موفق شد بیش از ۲۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم The Girl in the Spider's Web قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهرماه ۱۳۹۷) به روی پرده‌ٔ سینما برود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهرماه ۱۳۹۷) اکران شود.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده