نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

احتمال فیلمبرداری فیلم Silver and Black در کشور مکزیک

پیش‌تر اعلام شده بود که فیلم Silver and Black در شهر آتلانتا ایالت جرجیا فیلمبرداری خواهد شد و حال باید کشور مکزیک را هم به لیست لوکیشن‌های احتمالی این فیلم اضافه کرد.

فیلم اسپین‌آف Silver and Black (سیلور و بلک) توسط جینا پرینس بیتوود ساخته خواهد شد و داستان این فیلم در مورد دو شخصیت سیلور سیبل و بلک کت خواهد بود. فیلم جینا پرینس بیتوود اقتباسی از کتاب‌های کمیک مارول است و در حال حاضر این فیلم در مراحل پیش‌تولید قرار دارد و سازندگان تصمیم دارند طی چهار ماه ابتدایی سال جاری کار فیلمبرداری فیلم Silver and Black را به پایان برسانند.

همچنین کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) چندی پیش برای سرعت بخشیدن به این پروژه، افراد دیگری را نیز برای انجام بخش‌های مختلف استخدام کرد. روث ای. کارتر، طراح لباس فیلم Black Panther (بلک پنتر) و شینا داگل، مدیر ارشد بخش جلوه‌های ویژه فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) از جمله افراد جدید هستند. روث ای. کارتر دو مرتبه برندهٔ جایزه اسکار شده است و در فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال) سابقهٔ همکاری با جینا پرینس بیتوود را دارد. شینا داگل نیز سابقه‌ای طولانی و کارنامه‌ای پربار در سینمای هالیوود دارد؛ خلق جلوه‌های ویژهٔ فیلم‌های معروفی همچون Iron Man 3 (مرد آهنی۳)، Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و مجموعهٔ تلویزیونی Agent Carter (مأمور کارتر) مارول بر عهدهٔ شینا داگل بوده است. وی همچنین سابقهٔ همکاری با سم ریمی در فیلم Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳) را داشته و در دیگر پروژهٔ کمپانی سونی، یعنی فیلم Venom (ونوم) نیز مسئول بخش جلوه‌های ویژه است.

پیش‌تر سایت Omega Underground در گزارشی اعلام کرده بود که قرار است مراحل فیلمبرداری این فیلم سال آینده و در شهر آتلانتا ایالت جرجیا انجام شود. حال در گزارشی تکمیلی به احتمال فیلمبرداری فیلم Silver and Black در کشور مکزیک نیز اشاره شده است. لازم به ذکر است فیلم Venom نیز در شهر آتلانتا فیلمبرداری خواهد شد و در واقع لوکشین اصلی هر دو فیلم شهر آتلانتا خواهد بود. همچنین در این گزارش به تاریخ احتمالی شروع فیلمبرداری فیلم Silver and Black اشاره شده است و به نظر کار فیلمبرداری این فیلم در تاریخ ۵ مارس (دوشنبه ۱۴ اسفند ماه) آغاز خواهد شد و تا اواسط ماه ژوئن (خرداد ماه) ادامه خواهد یافت. هنوز بازیگران اصلی پروژهٔ جدید کمپانی سونی مشخص نشده‌اند، اما شایعاتی به گوش می‌رسد که جینا رادریگز یکی از دو نقش اصلی را بر عهده خواهد داشت.

Venom

سونی تاکنون جزئیاتی از داستان فیلم Silver and Black را فاش نکرده است و هرگونه صحبتی از داستان فیلم بر پایهٔ حدس و گمان طرفداران و سایت‌ها است. در هر حال فشار زیادی بر روی سونی و حتی جینا پرینس بیتوود است و همگان انتظار دارند پس از موفقیت فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، شاهد فیلمی در همان سطح و حتی بهتر باشند. کوین فایگی، رئیس استودیو مارول و تیم کاری وی مغز متفکر و خلاق فیلم جدید شخصیت مرد عنکبوتی بودند و حال باید سونی ثابت کند که بدون آن‌ها نیز می‌تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

پیش‌تر سایت اعلام شده بود که قرار است مراحل فیلمبرداری این فیلم سال آینده در شهر آتلانتا انجام شود. حال در گزارشی تکمیلی به احتمال فیلمبرداری فیلم Silver and Black در کشور مکزیک نیز اشاره شده است

جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Silver and Black در سخنانی اعلام کرده بود که برای ساخت این فیلم، از فیلم‌های Thelma & Louise (تلما و لوییز) به کارگردانی ریدلی اسکات و محصول ۱۹۹۱ و Midnight Run (گریز نیمه‌شب) به کارگردانی مارتین برست و محصول ۱۹۸۸، الهام گرفته است و این فیلم قرار است فیلمی ابرقهرمانی و بر پایه روابط دوستانه دو شخصیت اصلی باشد؛ البته باید گفت دو ضدقهرمانی که در ابتدا با یکدیگر رابطهٔ چندان خوبی ندارند و کم کم با توجه به نیازی که به یکدیگر پیدا می‌کنند، رابطهٔ دوستانه‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد. شخصیت سیلور سیبلینوا مزدوری است که توسط تام دی‌فالکو، رون فرنز و جوزف روبنشتاین خلق شده و در کتاب کمیک «مرد عنکبوتیِ شگفت‌انگیز» شماره ۲۶۵ معرفی شد. او یک سرباز حرفه‌ای زن است که به شکار مجرمان جنگی می‌پردازد و به نظر درآمد سرزمین مادری وی، یعنی سیمکاریا، از طریق همین حرفه او تأمین می‌شود. شخصیت بلک کت نیز توسط مارو وولفمن و کیث پولارد خلق شده و در کتاب کمیک «مرد عنکبوتیِ شگفت‌انگیز» شماره ۱۹۴ معرفی شده است. شایعات خبر از این موضوع می‌دهند که فیلیشا هاردی/بلک کت قرار است تحت استخدام سیلور سیبلینوا در بیاید. آنتاگونیست فیلم هم طبق همان شایعات، شاید دانشمندی بی‌رحم با نام مندل استورم باشد.

بعد از اکران موفقیت‌آمیز فیلم Wonder Woman (واندر وومن)، حال شاهد ساخت فیلم‌های بیشتری از شخصیت‌های ابرقهرمان زن هستیم و اگر جینا پرینس بیتوود همچون پتی جنکینز از پس کار خود به‌خوبی بربیاید، احتمالاً در آینده فیلم‌های بیشتری را نیز از ابرقهرمانان زن شاهد خواهیم بود.

نگارش فیلمنامهٔ فیلم Silver and Black بر عهده کریستوفر یاست، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و لیزا جوی، نویسنده و سازنده سریال Westworld (وست ورلد)، خواهد بود. ایمی پاسکال و مت تالمچ نیز به عنوان تهیه‌کننده در فیلم Silver and Black حضور خواهند داشت.

طبق گفته سونی، فیلم Silver and Black قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۷) اکران شود.

فیلم Venom نیز قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ماه ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده