نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

اولین تصویر سریال Mayans MC منتشر شد

شبکه FX با انتشار اولین تصویر رسمی از سریال Mayans MC (مایانز ام سی) اعلام کرد که ساخت فصل اول این سریال سفارش داده شده است.

ادامه این مطلب پایان سریال Sons of Anarchy را برای شما فاش خواهد کرد

 

در سال ۲۰۱۴، پخش سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) به پایان رسید و از آن زمان کرت ساتر، خالق این سریال، بارها در مورد سریال‌های فرعی احتمالی که اتفاقات آن قرار است در دنیای این مجموعه رخ دهد، صحبت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام دستور ساخت یکی از این ایده‌ها صادر شده است. در جدول زمانی سریال Sons of Anarchy، حوادث سریال Mayans MC قرار است پس از مرگ شخصیت جکس تلر با بازی چارلی هونام، جریان داشته باشد و پخش فصل اول این سریال قرار است از اواخر سال ۲۰۱۸ از شبکه FX آغاز شود. این شبکه اولین تصویر رسمی این سریال را منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Mayans MC

سریال Mayans MC قرار است داستان شخصیتی به نام ازکیل ریز ملقب به EZ با بازی جی‌ دی پاردو، را دنبال کند که عضو جدید گروه مایانز، رقیب گروه پسران، است. با این حال، انتظار نمی‌رود که هیچ یک از بازیگران اصلی سریال Sons of Anarchy نقشی را در سریال Mayans MC داشته باشند و شاهد حضور آن‌ها در این سریال باشیم. طبق بیانیه منتشر شده شبکه FX از داستان و اتفاقات این سریال، شخصیت EZ به‌تازگی از زندان آزاد شده است و باید هویت جدید خود را در شهری که زمانی در آن رویای آمریکایی را باور داشت و یک بار به‌عنوان پسر طلایی معروف شده بود، پیدا کند. اتفاقات سریال Mayans MC در یک شهر در مرز کشور مکزیک با ایالت کالیفرنیا جریان خواهد داشت.

جی‌دی پاردو، ادوارد جیمز آلموس، ژاکلین ابرادورز، سارا بولگر، ریچارد کابرال، آنتونیو جارامیلو، کلیتون کاردناس، امیلیو ریورا، کارلا باراتا، جان اورتیز، مایکل اربی، دنی پینو، رائول تروهی‌یو و الکساندرا بارتو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mayans MC حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ساتر به همراه الگین جیمز، کار نوشتن فیلمنامه سریال Mayans MC را بر عهده دارد. ساتر، الگین جیمز و نوربتو باربا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارند. باربا کارگردانی فیلمبرداری دوباره قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Mayans MC را نیز بر عهده داشته است. نیک گراد، رئیس برنامه‌های اصلی شبکه FX، در بیانیه منتشر شده این شبکه گفت:

کرت ساتر استاد داستان‌سرایی است و سریال Mayans MC دارای یک انرژی نایاب است که کاملا نشانه‌های سبک امضای ساتر در آن دیده می‌شود. از کرت ساتر، الگین جیمز و تمام بازیگران شگفت‌انگیز سریال تشکر می‌کنم که در حال ساخت سریال Mayans MC بر اساس میراث سریال Sons of Anarchy هستند و در حال قرار دادن آن در یک مسیر هیجان‌انگیزند و ما بیشتر از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا جهان سریال را ببینیم.

هنوز تعداد قسمت‌ها یا تاریخ رسمی شروع پخش سریال Mayans MC اعلام نشده است، اما پخش این سریال قرار است از پاییز سال ۲۰۱۸ از شبکه FX آغاز شود. نظر شما در مورد سریال Mayans MC چیست؟ آیا با ساخت یک سریال فرعی بر اساس مجموعه Sons of Anarchy موافق و برای آن هیجان‌زده هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده