نویسنده: حسین سلیمی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

حالت تک نفره بازی Insurgency: Sandstorm لغو شد

استودیو New World Interactive رسماً اعلام کرد حالت داستانی بازی Insurgency: Sandstorm را دیگر توسعه نخواهند داد.

استودیو نیو ورلد اشاره کرده است حالت داستانی تک‌نفره بازی Insurgency Sandstorm را لغو کرده است و تیم توسعه‌دهنده قصد دارد تمرکزش را برروی حالت چندنفره بازی قرار دهد. در همین راستا، این استودیو برنامه‌های خود را برای اضافه کردن حالت داستانی بازی که امکان تجربه به صورت تک نفره و همکاری چند نفره را کنار گذاشته است.

بازی Insurgency Sandstorm سومین بازی از سری بازی Insurgency محسوب می‌شود و قرار بود که یک داستان بلندپروازانه در حالت تک نفره داشته باشد، در اصل هدف تیم توسعه دهنده این بود که داستان یک جنگجوی شورشی عراقی به همراه بهترین دوستش، یک سرباز آمریکایی و یک تازه کار فرانسوی را در یک ماموریت شخصی در منطقه جنگی عراق به تصویر بکشند. استودیو نیو ورلد بازی Insurgency: Sandstorm را به در دو حالت تک نفره داستانی و همکاری چهار نفره طراحی کرده است، اما اکنون این استودیو تصمیم گرفته است با لغو حالت داستانی و با تنظیم اولیت‌های خود روی جنبه‌های چندنفره تمرکز داشته باشد.

مایکل زاروهاس طراح بازی در رابطه با تصمیم این استودیو در یک پست نوشته است:

این امر به دلیل نیاز‌های بالای تولید و تعهد ما به منظور انتشار بازی در سال ۲۰۱۸ است. این داستان یک فرصت بسیار هیجان انگیز و جدید برای تیم ما بود، اما ما احساس کردیم که فقط باید انتخاب کنیم. در حال حاضر برای ما تجربه چند نفره مهم‌تر است و می‌خواهیم یک تجربه چند نفره کامل را ارائه دهیم. این امر برای روش تیم ما بهتر است و احساس می‌کنیم بهترین کار را انجام داده‌ایم.

با این حال احتمال دارد این حالت داستانی دوباره و در آینده نزدیک Insurgency: Sandstorm اضافه شود. این بازی تیراندازی تاکتیکی چندنفره قرار است امسال برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 وایکس‌ باکس وان منتشر شود.شما می‌توانید تریلری را که در  نمایشگاه E3 2017 برای معرفی بازی Insurgency: Sandstorm نمایش داده شده است را در زیر مشاهده کنید.

دانلود تریلر از آپارات


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده