// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

آخرین بتای بازی Monster Hunter: World با محتویات جدید معرفی شد

کمپانی کپکام تاریخ آخرین فاز بتای بازی Monster Hunter: World را اعلام کرد که این بار شاهد محتویات جدید برای بازیکنان هستیم.

اگر جزو اشخاصی هستید که هنوز موفق به تجربه بتای بازی Monster Hunter: World نشده‌اید، باید بگویم که کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World) سومین فاز بتای این بازی را معرفی کرد. البته برخلاف فاز دوم، این بار کاربران محتویات جدیدی را تجربه خواهند کرد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، سومین فاز بازی Monster Hunter: World از تاریخ ۲۹ دی ماه (۱۹ ژانویه) ساعت ۶ به وقت PT (ساعت ۵:۳۰ صبح روز بعد به وقت ایران) به صورت انحصاری برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد و تا تاریخ یک بهمن ماه (۲۱ ژانویه) ساعت ۶ به وقت PT ادامه خواهد داشت. در فاز اول و دوم بتای بازی Monster Hunter: World، قادر به تجربه دو محیط بازی بودید و در جریان آن‌ها می‌بایست سه هیولا به نام‌های the Great Jagras ،Anjanath و Barroth را شکار می‌کردید.

در فاز سوم، تمامی محتویات قبل در دسترس است و همچنین شاهد محتویات جدیدی هستیم. در اینجا بازیکنان می‌بایست یک هیولای جدید به نام the Nergigante را شکار کنند. در واقع هیولای ذکر شده یک Elder Dragon است که در گذشته از طریق عکس روی جلد بازی، با این اژدها آشنا شده بودیم. البته در بازی اصلی نیز شاهد Elder Dragonهای دیگری نیز هستیم و بعضی از آن‌ها برای اولین بار به مخاطبان مجموعه مانستر هانتر، معرفی می‌شوند.

بازی Monster Hunter: World در تاریخ ۶ بهمن ماه (۲۶ ژانویه) روی PS4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و نسخه کامپیوتر، در پاییز سال جاری روانه بازار می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده