نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی The Vanishing of Ethan Carter

طبق اعلام سازندگان، بازی The Vanishing of Ethan Carter که اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود، به زودی برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

The Vanishing of Ethan Carter یک بازی ماجراجویی محصول سال ۲۰۱۴ است که المان‌هایی از سبک ترس هم در آن دیده می‌شوند. این بازی ساخته استودیو The Astronauts است و در زمان انتشار، با استقبال خیلی خوبی رو‌به‌رو شد و حتی توانست جوایزی نیز به دست بیاورد. بازی The Vanishing of Ethan Carter پیش از این برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر شده و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی را هم اعلام کرده‌اند.

بر این اساس The Vanishing of Ethan Carter قرار است در تاریخ ۲۹ دی (۱۹ ژانویه) برای Xbox One منتشر شود. با اینکه ایکس باکس وان این بازی را چند سال پس از انتشار اولیه دریافت می‌کند، اما در عوض بهبود‌هایی هم خواهد داشت. برای مثال کاربران ایکس باکس وان ایکس، می‌توانند از تجربه بازی با رزولوشن 4K لذت ببرند و از طرف دیگر، این نسخه از بازی یک حالت جدید با نام Free Roam نیز خواهد داشت. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد که آزادانه در محیط زیبای بازی به گشت و گذار پرداخته و به هر قسمتی از آن که می‌خواهند، بروند.

بازی The Vanishing of Ethan Carter جهان بسیار زیبایی دارد و قطعا امکان گشت و گذار آزادانه در این جهان، ویژگی مثبتی برای بازی خواهد بود. این حالت فعلا فقط برای نسخه Xbox One بازی در دسترس خواهد بود و سازندگان اعلام کرده‌اند که «شاید» در آینده به نسخه‌های پی سی و PS4 بازی نیز اضافه شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده