نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

فصل چهارم سریال Fargo احتمالا سال ۲۰۱۹ به روی آنتن می‌رود

طبق اعلام جان لندگراف، مدیرعامل اجرایی FX Networks، انتظار می‌رود فصل چهارم سریال محبوب Fargo سال ۲۰۱۹ میلادی به روی آنتن برود.

جان لندگراف، مدیرعامل اجرایی FX Networks، روز جمعه در خلال برگزاری نشست مطبوعاتی انجمن منتقدان آثار تلویزیونی، از احتمال پخش فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) در سال ۲۰۱۹ میلادی سخن گفت.

جالب است بدانید که چندی پیش جان لندگراف در صحبت‌هایی راجع به احتمال ساخت فصل چهارم سریال Fargo گفته بود شاید دیگر هرگز شاهد ساخت فصلی جدید از این سریال نباشیم، مگر اینکه نوآ هاولی ایده‌ای در مورد فصل جدید در سر داشته باشد و در نهایت به این نتیجه برسد که فصل بعدی هم به خوبی سه فصل پیشین خواهد شد.

جان لندگراف در رابطه با پخش فصل چهارم این سریال در سال ۲۰۱۹ میلادی چنین گفت که وی با نوآ هاولی صحبت‌هایی در این رابطه داشته است و گویا هاولی ایدهٔ خود را برای ساخت فصل جدید پیدا کرده است. نوآ هاولی این روزها بسیار سرش شلوغ بوده و تقویم کاری خود را کاملاً پر کرده است. ساخت فیلم Doctor Doom (دکتر دووم) برگرفته از کمیک‌های مارول یکی از پروژه‌های فعلی نوآ هاولی است. علاوه بر این فیلم، در ماه مارس فصل دوم سریال علمی-تخیلی و دارم Legion (لژیون) به روی آنتن شبکه FX خواهد رفت که سازندهٔ این سریال نیز نوآ هاولی است.

این‌طور که به نظر می‌رسد قطعاً شاهد پخش فصل چهارم کمدی سیاه، تراژدی و درام Fargo خواهیم بود و خوشبختانه سخنان پیشین جان لندگراف جدی نبوده است.

Fargo-II

در فصل سوم سریال Fargo، ایوان مک‌گرگور دو نقش متفاوت را بر عهده داشت: ری و امت استاسی که البته به هیچ عنوان این دو شخصیت با یکدیگر روابط حسنه‌ای نداشتند. امت استاسی مدیری موفق بود و از آن طرف برادرش رِی استاسی آنچنان در کار خود موفق نبود و برادر خود را مسبب این اتفاق می‌دانست و کم کم دامنه‌ٔ درگیری این دو برادر بیش‌تر و بیش‌تر شد. اندکی بعد رِی با نیکی سوآنگو نامزد می‌کند که به‌تازگی با قید ضمانت از زندان آزاد شده بود. رِی روزهای خوب آینده را در ذهن تجسم می‌کند، ولی ناگهان بدبیاری‌های زیادی برایش رخ می‌دهد. در فصل سوم این سریال شاهد هنرنمایی ایوان مک‌گرگور در دو نقش رِی و امت استاسی، کری کُن در نقش افسر پلیس، گلوریا برگل، مری ایزابت وینستد در نقش نامزد غیررسمی رِی، نیکی و دیوید تیولیس در نقش وی. ام. وارگا مرموز و عجیب‌وغریب بودیم.

این‌طور که به نظر می‌رسد قطعاً شاهد پخش فصل چهارم کمدی سیاه، تراژدی و درام Fargo خواهیم بود و خوشبختانه سخنان پیشین جان لندگراف چندان جدی نبوده است

فصل سوم سریال Fargo ماه آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی به روی آنتن شبکهٔ FX رفت. این فصل نیز همچون دو فصل ابتدایی با تحسین فراوان منتقدان همراه بود و بینندگان زیادی را پای جعبهٔ جادویی میخکوب کرد.

خبر خوب اینکه فصل چهارمی از سریال Fargo وجود خواهد داشت و خبر بد مدت زمان انتظار برای پخش آن است. البته بین پخش فصل دوم و سوم نیز شاهد چنین فاصلهٔ زمانی بودیم؛ فصل اول ماه آوریل سال ۲۰۱۴ میلادی، فصل دوم ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی و در نهایت فصل سوم ماه آوریل سال ۲۰۱۷ میلادی به روی آنتن رفت.

تاکنون هر فصل از مجموعه‌ٔ تلویزیونی Fargo با فرمت داستانی، بازیگران و شخصیت‌های متفاوت ساخته شده است و در هر کدام نقطه‌ٔ مرکزی وقایع در دوره‌های زمانی متفاوت و در ایالت غرب میانه‌ٔ مینه‌سوتا رخ داده است. الهام‌بخش ساخت این سه فصل، فیلمی جنایی با همین نام و به کارگردانی برادران کوئن، محصول سال ۱۹۹۶ است. بازیگران مطرح زیادی در این سه فصل نقش‌آفرینی کرده‌اند که از میان آنان می‌توان به بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، باب اُدنکریک، کریستن دانست و پاتریک ویلسون اشاره کرد.

 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده