نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی OK KO: Let's Play Heroes مشخص شد

کمپانی کارتون نتورک از انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی OK KO: Let's Play Heroes در ماه آینده برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی خبر داد.

چندی قبل کمپانی کارتون نتورک بازی اکشن و نقش‌آفرینی OK KO: Let's Play Heroes را معرفی کرد و اظهار داشت که این بازی بر اساس سری کارتونی بسیار محبوب این کمپانی با نام OK KO: Let's Be Heroes برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی در دست توسعه است. حال و در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کارتون نتورک اعلام کرده است که تا انتشار بازی زمان زیادی باقی نمانده و در تاریخ سوم بهمن‌ماه (۲۳ ژانویه) شاهد انتشار آن در امریکا و اروپا خواهیم بود.

بازی OK KO: Let's Play Heroes یک بازی در سبک اکشن رترو و beat-'em-up است که المان‌های نقش‌آفرینی در آن دیده می‌شود. در این بازی به مانند سری کارتونی OK KO: Let's Be Heroes باز هم شاهد شهر لیکوود پلازا و شخصیت اصلی داستان یعنی کی‌او هستیم که برای جلوگیری از نابودی شهر به وسیله‌ی لرد بوکس‌مَن تمام تلاش خود را به کار خواهد بست. بازیکنان با پیشروی در بازی و مبارزه کارت‌هایی را به دست می‌آورند که به آنها اجازه می‌دهد تا شخصیت‌های دیگر این مجموعه را برای یک حمله‌ی قدرتمند احضار کنند.

علاوه بر تاریخ انتشار، کمپانی کارتون نتورک یک تریلر جدید از بازی را منتشر ساخته است که در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است. این تریلر گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد و یک بخش کوتاه از داستان بازی را به نمایش در می‌آورد که در آن لرد بوکس‌مَن سطح قدرت تمام کارت‌ها را ریست می‌کند.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

وب‌سایت خبری گیم‌اسپات در جریان نمایشگاه E3 2017 موفق به تجربه‌ی نسخه دموی بازی شده است و این تجربه را لذت‌بخش عنوان کرده است. همچنین این وب‌سایت سیستم مبارزات بازی را ساده و به طرز شگفت‌انگیزی انعطاف‌پذیر توصیف می‌کند.

بازی OK KO: Let's Play Heroes تنها بازی کمپانی کارتون نتورک در سال ۲۰۱۸ نیست که بر اساس مجموعه‌های کارتونی محبوب این کمپانی ساخته می‌شود و اخیرا باندای نامکو یک بازی از مجموعه «وقت ماجراجویی» معرفی کرده است که Adventure Time: Pirates of the Enchiridion نام دارد و در بهار سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و همچنین نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی یک اثر جهان‌بار ماجراجویی است که بازیکنان را با قهرمان‌های نظیر فین و جیک برای گشت‌وگذار زیر آب‌ها، کشف مناطق خطرناک، بازجویی از دزدان دریایی و انجام ماموریت‌ها همراه می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده