// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

جزئیات کاراکتر و نقشه جدید بازی Smite منتشر شد

استودیو Hi-Rez در جریان Hi-Rez Expo 2018 با انتشار تصاویری، اطلاعاتی از آپدیت جدید بازی Smite منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو های‌-رز (Hi-Rez) اعلام کرد که قرار است برای بازی Smite آپدیتی منتشر کند. سازندگان این اثر، در جریان رویداد 2018 Hi-Rez Expo برخی از جزئيات آپدیت این بازی موبا را برملا کردند که شامل کاراکتر بعدی آن می‌شود که در کنار نسخه بازسازی شده از نقشه Conquest دیده می‌شود.

همانطور که در تصاویر منتشر شده می‌توانید مشاهده کنید، تمامی جلوه‌های هنری این نقشه تغییر یافته است؛ طوری که شاهد تغییر چشم‌گیر هیولاهای نقشه‌ای همچون Gold Fury هستیم. در آن سو مه دوباره به این نقشه بازگشته است و به شما اجازه می‌دهد که با وضوح بیشتری از وضعیت نقاطی که به آنها دید دارید باخبر شوید. پس از انتشار محتویات یاد شده در Publiuc Test Server، کاربران نسخه پی سی این بازی از تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی‌ماه) می‌توانند این محتویات را تجربه کنند.

همانطور که در بالا اشاره شد قهرمان جدیدی نیز قرار است به جمع خدایان این بازی اضافه شود که Cerberus نام دارد. آپدیت 4.25 این بازی که قرار است در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی‌ماه) برای نسخه کامپیوتر آن منتشر می‌شود شامل قهرمان جدید خواهد بود که با اضافه شدن آن، تعداد قهرمانان این بازی به ۹۳ نفر افزایش می‌یابد. تاریخ راه‌یابی آپدیت نسخه کنسولی این بازی به ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 هنوز مشخص نشده است. همچنین در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ قرار است کاراکتر‌هایی جدید از دو پانتئون این بازی یعنی Slavic و Voodoo در بازی معرفی شوند.

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی باید بدانید که مسابقات جهانی این بازی که با نام Smite World Championships شناخته می‌شود، هم‌اکنون در حال برگزاری است. کاربران نسخه PS4 این بازی که اشتراک PS Plus در اختیار دارند می‌توانند بسته جایزه Smite را از آن خود کنند که در آن محتویات رایگانی جای گرفته است. در آن سو کاربران Xbox One این بازی نیز می‌توانند با Smite X Edition از کاراکتر‌ها و اسکین‌های رایگان بهره‌مند شوند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از آپدیت جدید را مشاهده کنید.

smite


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده