نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل FreeKick World Football Cup 2018

تیم محبوب‌تان را انتخاب کنید، در عجیب‌ترین نسخه جام جهانی 2018 روسیه حاضر شوید و شانس‌تان را برای قهرمانی جام جهانی امتحان کنید.

هرچه به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، تب و تاب‌مان برای جام جهانی و شور و هیجان وصف ناشدنی‌مان برای دیدن این رقابت و صد البته حضور تیم محبوب‌مان در این جام بیشتر می‌شود. در این میان بازی‌هایی وجود دارند که با ارائه بازی فوتبال روی موبایل سعی در کم کردن این تب و تاب و شور و شوق دارند؛ البته که این بازی‌ها نه‌تنها این شور و شوق را کم نمی‌کنند، بلکه آن را دوچندان نیز می‌کنند. بازی موبایل FreeKick World Football Cup 2018 سعی دارد تا با نگاهی متفاوت به پدیده حضور در جام جهانی، کاربران را در حس و حال این بزرگ‌ترین پدیده ورزش غرق کند.

بازی در کل چهل و سه تیم ملی متفاوت دارد. شما در این بازی قرار است به‌عنوان یکی از این چهل و سه تیم که سی و دوتای‌شان تیم‌های صعود‌کرده به جام جهانی هستند، در این رقابت‌ها شرکت کنید، اما با این تفاوت که نوع برگزاری مسابقات از واقعیت فاصله دارد. شما در این بازی به جای اینکه در طول نود دقیقه در قامت تیم‌های یازده نفره در بازی حاضر شوید، باید با زدن ضربه‌های آزاد و دفاع در مقابل ضربه‌های حریفان در مسابقه حاضر شوید. پس از انتخاب تیم موردنظرتان گروه‌بندی رقابت‌ها برای‌تان مشخص می‌شود و پس از آن نیز طبیعتا باید جواز حضور در دور حذفی رقابت‌ها را به دست بیاورید. در کل چگونگی و فرمت برگزاری مسابقات مانند جام جهانی واقعی است و تنها خود مسابقات هستند که نسبت به واقعیت تفاوت دارند.

بازی با نگاهی متفاوت به پدیده جام جهانی، فضای جالبی ایجاد کرده

در هر مسابقه هر کدام از تیم‌ها اجازه زدن پنج ضربه آزاد را دارند. هربار که پشت توپ قرار بگیرید در موقیت متفاوتی نسبت به قبل قرار خواهید گرفت؛ برای نمونه، بعضی وقت‌ها دیوار دفاعی در مقابل‌تان قرار می‌گیرد و گاهی نیز باید در مصاف تک به تک با دروازه‌بان حاضر شوید. همانطور که پیش‌تر اشاره شد هر تیم پنج ضربه در اختیار دارد و به طبع شما باید حداقل در برابر پنج ضربه‌ی حریف دفاع کنید. این دو مورد یعنی پشت و روبه‌روی ضربه قرار گرفتن به طور مشخصی اصلی‌ترین دلیل جذابیت بازی به‌شمار می‌روند. شاید در مراحل اولیه وقتی در مقابل تیم‌هایی مانند مراکش یا عربستان قرار بگیرید برنده شدن کاری نداشته باشد، اما کافی است به مصاف تیم‌هایی قوی مانند برزیل و آلمان بروید تا متوجه سختی متعادل بازی بشوید؛ چرا که مشخصا خواهید دید که تفاوت میان دروازه‌بان یا مهاجم‌های تیم‌های مختلف با یکدیگر چیست. با توجه به چگونگی برگزاری مسابقات، مشخص است که در دور حذفی خبری از مساوی نخواهد بود و در صورتی که دو تیم در پنج ضربه‌ی اصلی مساوی شدند، قوانین بازی مانند ضربات پنالتی خواهد شد و تیمی که ضربه ششم خودش را به گل تبدیل و ضربه ششم تیم حریف را مهار کند برنده خواهد بود.

بازی موبایل Free kick world

گیم پلی بازی در چگونگی زدن ضربه به شما آزادی عمل خوبی می‌دهد. شما در این بازی می‌‌توانید مسیر حرکت توپ را مشخص کنید و با این کار می‌توانید توپ‌ را به روش‌های مختلفی به سمت دروازه بفرستید. البته سیستم ضربات بازی اندکی کند است و بعضی وقت‌ها نمی‌توان سرعت و قدرت مورد نظر را به توپ وارد کرد، اما در مجموع عملکرد خوبی دارد و طوری نیست که کاربر را آزار دهد. در رابطه با سیستم دفع توپ هم گیم‌پلی بازی به شما در زمینه عملکرد دروازه‌بان و جای‌گیری‌اش آزادی عمل کاملی می‌دهد؛ این یعنی شما به‌عنوان دروازه‌بان می‌توانید آن‌جایی که می‌خواهید جای‌گیری کنید و جدای از مسیر حرکت توپ به هر سمتی که پیش‌بینی می‌کنید شیرجه بزنید. این آزادی در عملکرد درواز‌ه‌بان موجب خلق صحنه‌های جذاب و فوق‌العاده‌ حساسی می‌شود. با اینکه کاربر هیچ کنترلی روی دیوار دفاعی ندارد اما این اصلا به این معنی نیست که دیوار دفاعی هیچ تاثیری نداشته باشد؛ بلکه آن‌ها نیز در مقابل تمامی توپ‌ها واکنش نشان خواهند داد.

گیم‌پلی بازی در چگونگی زدن ضربه به شما آزادی عمل خوبی می‌دهد

بازی FreeKick World Football Cup 2018 در زمینه گرافیکی نیز عملکرد خوبی دارد. جزییات چهره بازیکنان در این بازی در سطح معقولی هستند و طراحی ورزشگاه‌ها نیز بسیار خوب و درخور یک بازی با موضوع جام‌جهانی کار شده است. در جای‌جای این بازی نشانه‌هایی برای یادآوری این موضوع به کاربر که بازی در رابطه با جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است وجود دارند. پیش از هر مسابقه یک طرح گرافیکی جذاب از دو تیم و بازیکنان برترشان در بازی به نمایش در می‌آید و پس از بازی نیز واکنش بازیکن ضربه‌زن تیم‌تان را با توجه به نتیجه مسابقه خواهید دید. یکی از قابلیت‌های جالبی که در بازی وجود دارد توانایی شخصی‌سازی بازیکن‌تان است. در این بخش می‌توانید آیتم‌هایی مانند ریش، مو و استوک‌های بازیکن‌تان را شخصی‌سازی کنید. این بخش آیتم‌های جذاب و متنوعی با طراحی و جزئیات گرافیکی خوب برای‌تان در بر خواهد داشت. بازی در زمینه موسیقی پس‌زمینه و صداگذاری نیز کم نگذاشته است. موسیقی منوی بازی در سطح قابل قبولی انتخاب شده است. صداگذاری محیط‌ها و ورزشگاه‌ها نیز خیلی خوب فضای یک ورزشگاه پر از هواداران و اولتراهای بی‌اعصاب را تداعی می‌کند.

بازی موبایل free kick world cup

بازی Free Kick World Football Cup 2018 یک بازی موبایل با موضوع جام جهانی پیش رو است که با استفاده از یک شیوه‌ی اجرای متفاوت به‌خوبی می‌تواند کاربر را در فضای پیش از جام جهانی فوتبال غرق کند. این بازی برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس کاربران قرار دارد. شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک زیر و از طریق پلی استور این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید FreeKick World Football Cup 2018


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده