نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

نویسنده بازی Uncharted: The Lost Legacy از ناتی داگ جدا شد

شاون اسکایگ، نویسنده و یکی از کارگردان‌های بازی Uncharted: The Lost Legacy، اخیرا از ناتی‌داگ جدا شده و به استودیو کریستال داینامیکس پیوسته است.

شاون اسکایگ یکی از اعضای استودیو ناتی داگ، سازنده سری آنچارتد، بود که اخیرا وظیفه نویسندگی بازی Uncharted: The Lost Legacy را بر عهده داشت و یکی از کارگردان‌های این بازی نیز به شمار می‌رفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اسکایگ از این استودیو جدا شده و به کریستال داینامیکس، سازنده بازی‌هایی چون Hitman پیوسته است. جالب اینکه اسکایگ در این استودیو، روی یک پروژه مرتبط با Avengers کار خواهد کرد.

اسکایگ پس از جدا شدن از ناتی‌داگ، پیامی در توییتر خود منتشر کرد که به شرح زیر است:

هفت سال پیش من برای کار روی پروژه فوق‌العاده The Last of Us به ناتی‌داگ پیوستم و پس از آن هم روی بازی‌های دیگری مثل بسته Left Behind، بازی Uncharted 4 و اخیرا هم Uncharted: The Lost Legacy کار کردم که همه این‌ها باعث شدند تا حوزه تخیلات و خلاقیت‌های من بیش از پیش گسترده شود. دلم برای تمامی همکاران و دوستانم در ناتی‌داگ تنگ خواهد شد.

اسکایگ تصویری از لوگو اونجرز را در صفحه ایسنتاگرام خودش منتشر و از این طریق به کار کردن روی پروژه‌ای مرتبط با این سری ابرقهرمانی در استودیو Crystal Dynamics اشاره کرده است. هنوز این بازی رسما معرفی نشده و باید منتظر ماند و دید که در نهایت، اسکایگ و دیگر اعضای استودیو چه بازی‌ای از این سری خواهند ساخت.

نظر شما در مورد جدا شدن اسکایگ از ناتی‌داگ چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده