نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

رئیس جدید بخش فیلمسازی DC معرفی شد

کمپانی برادران وارنر رئیس جدید بخش فیلمسازی کمپانی دی سی (DC) را رسما تایید و معرفی کرد.

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه با توجه به عملکرد ضعیف فیلم Justice League (لیگ عدالت) در گیشه، کمپانی برادران وارنر به فکر ایجاد تغییراتی در بخش فیلمسازی دی سی افتاده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر رئیس جدید بخش فیلمسازی دی‌سی را انتخاب و رسما معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، والتر هامادا، تهیه‌کننده اجرایی فیلم The Conjuring (احضار)، فیلم Annabelle (آنابل) و فیلم It (آن)، در حال حاضر ریاست بخش فیلمسازی کمپانی دی‌سی را بر عهده گرفته است و مسئولیت ساخت پروژه‌های سینمایی کمپانی دی‌سی کامیکس و برادران وارنر را بر عهده خواهد داشت.

Walter Hamada

هامادا جانشین جان برگ خواهد شد که تا به امروز ریاست این بخش را بر عهده داشته است. هامادا به‌همراه دیو نویشتادر، یکی از اعضای مهم و اصلی «تیم ژانر» (Team Genre) در استودیو فیلمسازی نیو لاین سینما است و قرار است همکاری نزدیکی را با جف جانز، رئیس و مدیر اجرایی بخش سرگرمی کمپانی دی‌سی داشته باشد. جف جانز با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود، ورود هامادا را تبریک گفت. توبی امریش، رئیس و مدیر اجرایی بخش محتوای گروه‌های کمپانی برادران وارنر، در بیانیه منتشر شده این کمپانی در رابطه با انتخاب هامادا، گفت:

والتر شخصیتی خلاق، کاردان و کاملا متعهد به مقامش است و این ویژگی‌ها باعث شده که ما او را برای نظارت روی فیلم‌های ابرقهرمانی خود انتخاب کنیم. او تهیه‌کننده اجرایی فوق‌العاده‌ای است و او تهیه‌کنندگی فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم It را که دو فیلم بسیار محبوب ما در تابستان سال ۲۰۱۷ بوده‌اند، بر عهده داشته است. من اطمینان دارم که والتر و جف با همکاری هم در بخش فیلمسازی این کمپانی، فیلم‌هایی را ارائه خواهند داد که تمام مخاطبان جهانی ما و طرفداران دنیای دی‌سی را راضی و خشنود خواهد کرد. علاوه بر این، والتر نقشی مهم و عالی را در تیم کمپانی برادران وارنر دارد و من منتظر دیدن او در پست جدیدش هستم.

Justice League

هامادا پیش از این با جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن)، در فیلم The Conjuring و فیلم The Conjuring 2 (احضار ۲) و با اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Shazam (شزم)، در فیلم Annabelle: Creation و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی)، در کمپانی نیو لاین سینما همکاری داشته است. فیلم Aquaman، فیلم بعدی دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. پس از آن، فیلم Shazam احتمالا در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) و فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌انگیز ۲) در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) اکران خواهند شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده