// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

استودیو Hi-Rez از عرضه بازی های خود روی نینتندو سوییچ می‌گوید

استودیو های‌-رز در جدیدترین گفت‌وگوی خود، در مورد عرضه یکی از بازی‌های فعلی خود یا یک بازی جدید روی نینتندو سوییچ سخن گفته است.

این روزها استودیو های-رز (Hi-Rez Studios، سازنده و ناشر بازی Smite) مشغول رونمایی و انتشار محتویات جدیدی است که برای بازی‌های خود در نظر گرفته است؛ محتویاتی نظیر حالت جدید بازی Paladins: Champions of the Realm، نقشه و خدای جدید برای بازی Smite و عرضه بازی Paladins Strike برای اندروید و آیفون که این موارد، همه چیزهایی نیستند که تیم سازنده را به خود مشغول کرده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، اخیرا سایت دوال شاکرز مصاحبه‌ای با ارز گورن، مدیرعامل استودیو های-رز، انجام داده و در جریان آن وی به این نکته اشاره کرده که در آینده یک بازی از آثار فعلی استودیو های-رز یا یک بازی جدید برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

استودیو های-رز بازی‌های مختلفی را تا به امروز روی پلتفرم کامپیوتر عرضه کرده است و اخیرا نیز بازی Smite و بازی Paladins: Champions of the Realm برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. به عبارتی تا به حال این استودیو اشتیاقی برای عرضه بازی‌های خود روی نینتندو سوییچ یا سایر پلتفرم‌های نینتندو نشان نداده بود و حال باید ببینیم کدام یک از آثار خود را برای این کنسول هیبریدی عرضه خواهد کرد. در این میان امیدواریم تیم سازنده یک پروژه معرفی‌نشده و جدید را برای نینتندو سوییچ در نظر داشته باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده