نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

احتمال انتشار نسخه جدید بازی‌های Fable و Perfect Dark برای ایکس‌باکس وان

اخیرا شخصی با نام کاربری Klobrille شایعه‌هایی مبنی بر احتمال انتشار نسخه جدید بازی‌هایی چون Fable برای ایکس‌باکس وان منتشر کرده است.

Klobrille یکی از کاربران سایت ResetEra است که پیش از این هم شایعه‌های مختلفی در مورد ایکس‌باکس وان و بازی‌هایش منتشر کرده که از قضا خیلی از آن‌ها، درست هم بوده‌اند! برای مثال وی پیش از برگزاری رسمی E3 2016، اطلاعاتی از برنامه‌های مایکروسافت برای این رویداد منتشر کرد که تقریبا همه آن‌ها نیز درست بودند و مایکروسافت دقیقا نمایشی را ارائه کرد که Klobrille از آن خبر داده بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، وی یک سری اطلاعات جالب و جذاب در مورد بازی‌های انحصاری ایکس باکس وان ارائه کرده است.

طبق اعلام Klobrille، مایکروسافت قصد دارد نسخه جدیدی از چند سری محبوب خود مثل Fable ،Halo ،Forza Horizon ،Perfect Dark و Mech Warrior را برای ایکس‌باکس وان منتشر کند. بر این اساس پروژه Fable که با اسم رمز Wisdom شناخته می‌شود، توسط استودیو Electric Square در دست ساخت است که پیش از این هم تایید شده بود که در حال ساخت بازی‌ای برای Xbox One است. از طرف دیگر استودیو کوالیشن که آخرین ساخته‌اش بازی Gears of War 4 بود، فعلا این سری را کنار گذاشته و به جای آن، روی نسخه جدیدی از بازی Perfect Dark کار می‌کند. آخرین نسخه از این سری قدیمی و محبوب در سال ۲۰۱۰ برای ایکس باکس 360 منتشر شده بود.

از طرف دیگر مایکروسافت چند سالی که رویه مشخصی در رابطه با سری بازی‌های Forza در پیش گرفته و در سال‌های فرد یک نسخه از سری شبیه‌ساز Forza Motorsport و در سال‌های زوج هم نسخه جدیدی از سری آرکید Forza Horizon منتشر می‌کند. حال Klobrille اعلام کرده که مایکروسافت امسال هم طبق همین قاعده پیش خواهد رفت و باید منتظر نسخه جدید فورتزا هورایزن در سال جاری باشیم. وی همچنین گفته که این نسخه به احتمال زیاد در کشور ژاپن جریان خواهد داشت که در صورت درست بودن این نظریه، باید انتظار فضایی متفاوت و جالب را از این بازی داشته باشیم.

Klobrille در آخرین شایعه خودش هم اعلام کرده که نسخه جدیدی از سری Halo هم در دست ساخت است و مایکروسافت سعی دارد این بازی را به شکلی بسازد که بیش‌ترین تعداد کاربر ممکن را جذب کند. شاید معنی این حرف Klobrille این باشد که مایکروسافت احتمالا بیش‌تر روی جنبه‌های چندنفره نسخه جدید هیلو تمرکز خواهد کرد.

با اینکه شایعه‌های مطرح‌شده توسط Klobrille همگی جذاب به نظر می‌رسند و وی پیش از این هم اخبار معتبری را پیش از انتشار رسمی به اشتراک گذاشته، اما باید در نظر داشت که تا زمان تایید رسمی توسط مایکروسافت، نباید خیلی به رخ دادن این اتفاقات امیدوار بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ بیش‌تر دوست دارید کدام یک از شایعه‌های Klobrille حقیقت داشته باشند؟


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده