نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری فصل سوم True Detective از ماه فوریه آغاز می‌شود

فیلمبرداری فصل سوم مجموعهٔ تلویزیونی True Detective شبکه HBO از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.

از ماه آینده میلادی، فیلمبرداری فصل سوم مجموعه‌ٔ تلویزیونی درام، جنایی، رازآلود و نئو نوآر True Detective (کارآگاه حقیقی) شبکه HBO در ایالت آرکانزاس شروع خواهد شد. نزدیک به دو سال از روی آنتن رفتن فصل دوم این سریال محبوب می‌گذرد و این فاصلهٔ به وجود آمده بین فصل دوم و سوم شایعات زیادی را به وجود آورده بود و سایت‌های مختلف گمانه‌زنی‌های مختلفی از آینده این مجموعهٔ تلویزیونی داشتند.

اما در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی بود که اطلاعاتی جدید راجع به فصل سوم سریال True Detective از سوی رسانه‌های مختلف منتشر شد؛ از بخش داستانی این مجموعه گرفته تا بازیگران احتمالی. حال دیگر شایعات و حدسیات رخت بسته‌اند و مراحل ساخت این مجموعهٔ تلویزیونی از فاز ایده‌های مفهومی وارد فاز تولید شده است و به نظر از ماه فوریه (بهمن-اسفند)، فصل سوم این منتخب‌نامهٔ آثار جنایی وارد مرحلهٔ فیلمبرداری خواهد شد. شبکه HBO چندی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرده بود که مراحل ساخت فصل سوم سریال True Detective آغاز شده است.  

طبق گزارش سایت Omega Underground، شبکهٔ HBO پیش‌بینی کرده است که در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن‌ماه) در ایالت آرکانزاس، مراحل فیلمبرداری فصل سوم سریال True Detective آغاز شود. لوکیشن احتمالی فصل سوم، اوزارکس در ایالات آرکانزاس و میزوری خواهد بود.

همچنین چندی پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) در گزارشی اعلام کرد که فصل سوم سریال True Detective قرار است داستان تنها یک شخصیت را روایت کند. ماهرشالا علی قرار است نقش شخصیتی به نام وین هیز را که یک کاراگاه پلیس از شمال غرب ایالت آرکانزاس است در فصل سوم این سریال بازی کند. طبق اطلاعاتی که از داستان فصل سوم سریال True Detective منتشر شده، جرم‌ بسیار وحشتناکی در مرکز منطقه اوزارکس در ایالات آرکانزاس رخ داده است و رمز و رازهای این اتفاق طی چند دهه گذشته در حال عمیق‌تر و پیچیده‌تر شدن است. اتفاقات فصل سوم این سریال قرار است در سه دورهٔ زمانی مختلف جریان داشته باشد.

Ejojo

کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل سوم مجموعهٔ تلویزیونی True Detective بر عهده جرمی سالنی‌یر، کارگردان فیلم Green Room (اتاق استراحت) و فیلم Blue Ruin (قراضه آبی) خواهد بود. همچنین مانند دو فصل اول، فصل سوم مجموعهٔ تلویزیونی True Detective نیز داستان کاملاً مستقلی خواهد داشت و قرار نیست شاهد ارتباط بین این فصل‌ها در فصل سوم این مجموعهٔ تلویزیونی باشیم. البته گفتنی است نیک پیزولاتو، خالق این مجموعه نیز در کار ساخت فصل سوم به جرمی سالنی‌یر کمک خواهد کرد. فصل اول مجموعهٔ تلویزیونی True Detective یکی از برترین آثار جنایی در چند سال اخیر بوده است و به موفقیت‌های زیادی نیز دست پیدا کرد. فصل اول در ماه ژانویه ۲۰۱۴ به روی آنتن رفت که شامل هشت قسمت می‌شد. نه‌تنها تماشاچیان از کیفیت ساخت، داستان قوی و دیالوگ‌های به فکر فرو برنده شخصیت اصلی داستان لذتی وصف‌ناشدنی را تجربه کردند، بلکه این فصل با تحسین منتقدان نیز روبه‌رو شد و حتی مجله‌ٔ آتلانتیک از آن به‌عنوان بهترین مجموعه‌ی تلویزیونی یاد کرد و سایت متاکریتیک نیز به آن لقب «تحسین جهانی» را داد. در فصل اول این مجموعه‌ٔ تلویزیونی بازیگرانی چون متیو مک کانهی، وودی هارلسون، میشل موناهن و مایکل پاتس به ایفای نقش پرداختند. فصل دوم هم ماه ژوئن ۲۰۱۵ به روی آنتن رفت و این فصل هم شامل هشت قسمت می‌شد. با اینکه در مجموع این فصل هم رضایت نسبی طرفداران و منتقدان را به دست آورد، ولی نسبت به فصل اول چندان موفق نبود. در این فصل بازیگرانی همچون کالین فارل، ریچل مک‌آدامز، تیلور کیچ، کلی رایلی و وینس وان ایفای نقش کردند. متیو مک‌کانهی، ستاره‌ٔ فصل اول این مجموعه، پیش از انتخاب ماهرشالا علی، برای حضور در فصل سوم و بازی در نقش همان کارآگاه راستین اسپنسر درون‌گرا، تنها و البته دوست‌داشتنی فصل اول، اعلام آمادگی کرده بود.

بنا بر گفته‌های نیک پیزولاتو و جرمی سالنی‌یر، فصل سوم مجموعهٔ تلویزیونی True Detective اتفاقات داستانی را دقیق‌تر دنبال خواهد کرد. دیوید میلچ، خالق مجموعهٔ Deadwood (دِدوود) نیز در ساخت فصل سوم این مجموعهٔ تلویزیونی با تیم سازندگان همکاری خواهد داشت که با توجه به کارنامهٔ وی، خبری خوبی برای طرفداران این مجموعه به حساب می‌آید. اما مهم‌ترین موضوع در مورد فصل سوم بازیگر اصلی داستان بوده است که این نقش به ماهرشالا علی سپرده شده است. ماهرشالا علی در هشتادونهمین دوره‌ی جوایز اسکار برای ایفای نقش در فیلم Moonlight (مونلایت)، به کارگردانی بری جنکینز، برنده‌ٔ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. بینندگان سریال‌های تلویزیونی، نقش‌آفرینی ماهرشالا علی در مجموعه‌ٔ تلویزیونی پرطرفدار House of Cards (خانه پوشالی) را به خاطر دارند. از دیگر فیلم‌های وی می‌توان به Predators (غارتگران)، محصول ۲۰۱۳، The Place Beyond the Pines (مکانی آن سوی کاج‌ها)، محصول ۲۰۱۲ و The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، محصول ۲۰۰۸ به کارگردانی دیوید فینچر اشاره کرد. ماهرشالا علی سابقه‌ی بازی در مجموعه‌ٔ تلویزیونی 4400 را نیز در کارنامه‌ی خود دارد و از طرفی شبکه‌ی HBO نیز پیش از این سابقه‌ی همکاری با وی را داشته و در مجموعه‌ٔ تلویزیونی Treme شاهد نقش‌آفرینی او در نقش شخصیت آنتونی کینگ بودیم.

چندی پیش سایت هالیوود ریپورتر با انتشار خبری اعلام کرد کارمن اجوجو، بازیگر فیلم Selma (سلما) به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده و قرار است نقش مقابل ماهرشالا علی، بازیگر اصلی این فصل را در فصل سوم سریال True Detective بازی کند. اجوجو قرار است نقش آملیا ریردون (شخصیت اصلی زن فصل سوم) را در فصل سوم سریال True Detective بازی کند. او معلم مدرسه‌ای در آرکانزاس است که در سال ۱۹۸۰ دو کودک از این مدرسه گم شده بودند. علی نیز قرار است نقش شخصیتی به نام وین هیز را که یک کارآگاه پلیس از شمال غرب ایالت آرکانزاس است، در فصل سوم این سریال بازی کند.

هنوز تاریخی برای پخش فصل سوم سریال True Detective اعلام نشده است و مشخص نیست که فصل سوم این سریال در چند قسمت تولید خواهد شد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده