// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

پوسترهای جدید فیلم Death Wish با بازی بروس ویلیس منتشر شدند

کمپانی مترو گلدوین مایر پیکچرز، جدیدترین پوسترهای فیلم Death Wish به کارگردانی الی راث و با بازی بروس ویلیس را منتشر کرد.

کمپانی مترو گلدوین مایر پیکچرز (MGM Pictures) پوسترهای جدید فیلم آرزوی مرگ (Death Wish) به کارگردانی الی راث را منتشر کرد. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط جو کارنهان و با اقتباس از رمانی به همین نام متعلق به برایان گارفیلد نوشته شده است و بازیگرانی نظیر بروس ویلیس، الیزابت شو، وینسنت دن آفریو، دین نوریس، مایک اپس، کیمبرلی الیز، کامیلا مورونی و جک کسی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان Death Wish درباره‌ی پزشکی به نام پل کرزی است که از خشونت‌های جاری در شیکاگو به ستوه آمده است. در همین حین، خانه‌ی پل مورد حمله‌ی چند متجاوز قرار می‌گیرد و در این بین، همسر وی کشته و دخترش نیز دچار ناراحتی‌های روحی شدید می‌شود. پل در ابتدا سعی می‌کند از طریق قانون پیگیر دستگیری مهاجمان باشد، ولی پس از اینکه از سمت پلیس و دستگاه قضایی ناامید می‌شود، خودش شخصا در پی انتقام برآمده و در این راه، هر جنایتکار و خلافکاری را که در برابرش قرار می‌گیرد نابود می‌کند.

رمان آرزوی مرگ برای نخستین بار در سال ۱۹۷۲ منتشر شد و در سال ۱۹۷۴، فیلمی با همین عنوان به کارگردانی مایکل وینر و بازی چارلز برانسون در نقش اصلی بر اساس آن ساخته شد. با موفقیت فیلم آرزوی مرگ، چهار دنباله‌ی دیگر بر آن ساخته شد که آخرین قسمت از آن در سال ۱۹۹۴، یک دهه پیش از مرگ چارلز برانسون به نمایش درآمد. برایان گارفیلد در سال ۱۹۷۵ ادامه‌ی کتاب آرزوی مرگ را با نام مجازات مرگ (Death Sentence) نوشت که در سال ۲۰۰۷، جیمز وان فیلمی به همین نام را با اقتباسی آزاد از این کتاب روانه‌ی سینماها کرد.

Death Wish

آرزوی مرگ، نخستین فیلم کاملا اکشن الی راث به حساب می‌آید. او که در کنار بازی در دو فیلم کوئنتین تارانتینو، ضد مرگ (Death Proof) و حرامزاده های لعنتی (Inglourious Basterds)، در سینما بیشتر به واسطه‌ی ساخت آثار ترسناک خشونت‌آمیز به شهرت رسیده است، کارگردانی فیلم‌هایی نظیر دوزخ سبز (The Green Inferno)، تق تق (Knock Knock) و دو قسمت اول مجموعه فیلم‌های مسافرخانه (Hostel) را در کارنامه دارد. راث هم‌اکنون مشغول تصویربرداری فیلم جدیدش تحت عنوان «خانه‌ای با یک ساعت داخل دیوارهایش» (The House With a Clock in Its Walls) است که بازیگرانی نظیر جک بلک، کایل مک‌لاکلن و کیت بلانشت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. جو کارنهان نیز که نگارش فیلمنامه‌ی آرزوی مرگ را بر عهده داشته، در حال حاضر درگیر مراحل پیش تولید فیلم جدیدش، Boss Level با بازی مل گیبسون و فرانگ گریلو است. کارنهان، نویسندگی و کارگردانی فیلم‌هایی مانند نارک (Narc)، آس‌های دودی (Smokin' Aces) و خاکستری (The Grey) را در کارنامه دارد.

چند سالی است که فیلم‌های بروس ویلیس چه در بحث فروش و چه در بین منتقدان، پشت سر هم با شکست مواجه می‌شوند و همین مسئله باعث شده که او اخیرا به نقش‌آفرینی در فیلم‌های درچه چندمی همچون استخراج (Extraction)، محموله گرانبها (Precious Cargo) و رذیلت (Vice) تن دهد. با این حال در صورت موفقیت این اثر و فیلم گلس (Glass) به کارگردانی ام نایت شیامالان که دنباله‌ای بر دو فیلم شکاف (Split) و ناشکستنی (Unbreakable) به حساب می‌آید، ویلیس می‌تواند امیدوار باشد که به دوران خوب بازیگری‌اش بازگشته و مجددا شاهد پیشنهاد نقش‌هایی بهتر در فیلم‌هایی ارزشمند باشد.

طبق اعلام کمپانی آناپورنا پیکچرز (Annapurna Pictures) که کار توزیع فیلم Death Wish را در آمریکا بر عهده دارد، این اثر در تاریخ دوم مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) در سینماهای این کشور به روی پرده خواهد رفت. در ادامه می‌توانید شاهد جدیدترین پوسترهای منتشر شده از Death Wish باشید:

Death Wish

Death Wish

Death Wish


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده