// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Cold Iron برای پلی استیشن VR منتشر می شود

استودیو Catch & Release اعلام کرده است که بازی Cold Iron اواخر ماه ژانویه برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR منتشر خواهد شد.

براساس جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Catch & Release که با ساخت بازی Star Billions، منتشر شده در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ روی پلتفرم‌های اندروید و iOS، توانست خود را مطرح کند، اعلام کرده است که بازی Cold Iron در روز‌های پایانی ماه ژانویه برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR عرضه می‌شود.

در بازی Cold Iron که از آن به عنوان اولین بازی واقعیت مجازی در سبک تیراندازی و پازل یاد می‌شود، وارد نبرد با طیف گسترده‌ای از دشمنان اعم از قانون‌شکنان، جادو‌گران و ماشین‌های کشتار می‌شوید. هر دشمن با دیگری متفاوت است و هر دوئل ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد خود را دارد. استودیو Catch & Release گیم‌پلی این بازی را ترکیبی از نبرد با باس‌های بازی Cuphead، گان‌پلی بازی Arizona Sunshine، فضای وسترن بازی Red Dead Redemption و راز‌آلودگی رمان The Dark Tower توصیف می‌کند.

داستان بازی Cold Iron بر عنصر انتقام استوار بوده و باید راز به قتل رسیدن پدر شخصیت اصلی توسط گروهی از قانون‌شکنان و مجرمین را کشف کنید. روایت بازی از طریق دیالوگ و کلام انجام شده و در دنیا‌های مختلفی جریان دارد. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به جمع‌آوری مجسمه‌های داخل بازی برای دریافت جایزه و ملاقات با شخصیت‌های جدید اشاره کرد. تصاویر و تریلر بازی Cold Iron را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

بازی Cold Iron

بازی Cold Iron در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) روی هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده