نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

فیلمبازی کنید iPhone 8 بگیرید

با شرکت در فیلمبازی، بازی جدید سرویس فیلم و سریال فیلیمو فیلم‌ تماشا کنید، پاسخ صحیح را انتخاب کنید و جوایز هیجان‌انگیزی را برنده شوید.

فیلیمو آرشیوی از بهترین فیلم‌های ایران و جهان شامل فیلم سینمایی، سریال و مستند است که به‌راحتی در تاکسی، اتوبوس یا هر کجایی که اراده کنید و با هر شرایطی می‌توانید به کمک این سرویس به تماشای فیلم بنشینید. مشترکین ایرانسل، همراه‌اول، مبین‌نت، های‌وب، پارس‌آنلاین، آسیاتک، پیشگامان و فن‌آوا، فرصتی عالی دارند تا بدون کاهش حجم اینترنت به صورت رایگان و نامحدود، فیلم‌های فیلیمو را تماشا کنند. اگر اپلیکیشن فیلیمو را نیز نصب کنید، به لطف قابلیت دانلود درون برنامه‌ای این اپلیکیشن، قادر به تماشای آفلاین فیلم‌ها خواهید بود.

اکنون فیلیمو یک بازی جالب را با رنگ و لعاب سینما و جایزه‌های هیجان‌انگیز با نام فیلمبازی آغاز کرده است. در این بازی باید در سه مرحله، با تماشای ویدیوهایی خیلی کوتاه به سوالاتی پیرامون فیلم پخش‌شده، پاسخ دهید. تمام فیلم‌های پخش‌شده در #فیلمبازی در آرشیو فیلیمو قرار دارند و می‌توانید آنها را به‌راحتی تماشا کنید. فیلمبازی قرار است که اطلاعات سینمایی شما را محک بزند و اگر جواب‌های صحیح را انتخاب کنید، جایزه‌ خودتان را دریافت می‌کنید. نکته‌ مهم در فیلمبازی، دامنه سوالات است که از آسان به سخت برای فیلمبازهای آماتور تا حرفه‌ای تدارک دیده شده است؛ در نتیجه هر شخص با هر میزان از اطلاعات سینمایی می‌تواند در فیلمبازی شرکت کند و به سوالات پاسخ دهد. این مسابقه به مدت چهار هفته و هر هفته با یک جایزه آیفون 8 برگزار می‌شود. سرویس فیلم و سریال فیلیمو همینطور جوایز دیگری را نیز در پایان هر مرحله به شرکت‌کنندگان اهدا می‌کند. با تمام کردن هر یک از سه مرحله بازی اشتراک ۱۰ روزه، یک ماهه و سه ماهه را دریافت می‌کنید که می‌توانید به‌راحتی به صورت آنلاین و بدون محدودیت هر چقدر که خواستید فیلم و سریال‌ تماشا کنید.

فیلمبازی جوایز

فیلیمو کاربرهای شبکه‌های اجتماعی توییتر، تلگرام و اینستاگرام را نیز فراموش نکرده است و به افرادی که در این شبکه‌های اجتماعی با هشتگ فیلمبازی فعال باشند، جایزه می‌دهد. فیلمبازی از هم‌اکنون نیز مورد استقبال خوب شرکت‌کننده‌های بازی قرار گرفته است و هشتگ فیلمبازی، در حال دست به دست شدن در شبکه‌های اجتماعی است. پس عجله کنید و همین الان با رفتن به صفحه فیلمبازی فیلیمو، اطلاعات سینمایی خودتان را محک بزنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده