// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰

بازی اعتیادآور فندق،‌ در کافه بازار منتشر شد

بازی فندق در سبک بازی کلمات و دانستنی ها با طراحی هنری ایرانی و بومی برای اندروید منتشر شد.

استودیوی پلاس ناین گیمز که پیش از این با بازی‌هایی مانند بتلفیش و بازی همکلاسیها شناخته می‌شد، اخیرا بازی جدید فکری و البته جالبی را با نام «فندق» برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده است.

فندق یک بازی اندروید طراحی‌شده برای آموزش مغز و یادگیری کلمات جدید است که در هر زمان و مکان می‌توانید به‌راحتی آن را بازی کنید. در این بازی باید هوش خود را به کار بگیرید و کلماتی را که در میان حروف در هم ریخته پنهان شده‌اند، پیدا کنید. بازی فندق با تعداد مراحل بالای خود می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای برای شما ایجاد کند. بازی همینطور دارای چالش‌های روزانه است که هر روز یک مرحله جدید و چالشی را در اختیار شما می‌گذارد. در این چالش‌ها قادر خواهید بود تا در زمانی مشخص، کلمات درهم‌ریخته را پیدا کنید و امتیاز کسب کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این بازی موفق شده است تا در مدت کوتاهی به بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود از کافه بازار دست پیدا کند که نشان از محبوبیت بازی پلاس ناین گیمز دارد.

بازی فندق
بازی فندق
بازی فندق

توسعه‌دهندگان همینطور وعده‌ی انتشار بروزرسانی‌های هیجان‌انگیزی را برای فندق داده‌اند. بازی فندق اکنون به صورت رایگان برای اندروید از طریق کافه بازار در دسترس است که می‌توانید از باکس دانلود پایین به‌راحتی این بازی ایرانی را دانلود و تجربه کنید.

بازی فندق
بازی فندق
بازی فندق

دانلود بازی اندروید فندق


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده