نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

اولین تریلر گیم‌ پلی نسخه نینتندو سوییچ بازی Hollow Knight

استودیو Team Cherry اولین تریلر گیم‌پلی نسخه نینتندو سوییچ بازی Hollow Knight را منتشر و بسته گسترش‌دهنده Gods & Glory را معرفی کرد.

یکی از بازی‌های مستقل برجسته سال ۲۰۱۷ بازی Hollow Knight بود که پس از انتشار در ماه فوریه نظر منتقدان را به خود جلب کرد. بسیاری از افراد منتظر انتشار این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ هستند تا از این طریق به تجربه آن بپردازند و حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک تریلر جدید از آن منتشر شده است که گیم‌پلی بازی را روی نینتندو سوییچ به تصویر می‌کشد.

اخیرا سازندگان بازی Hollow Knight در استودیو Team Cherry یک پست جدید در وب‌سایت خود ارسال کرده‌اند که همراه با تریلر جدید، اطلاعات بیشتری از نسخه نینتندو سوییچ را در اختیار می‌گذارد. در حالی که توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که هنوز آمادگی لازم برای اعلام تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ را ندارند، اما کاملا مشخص است که پیشرفت زیادی در توسعه بازی صورت گرفته است. در حال حاضر توسعه‌دهندگان تلاش می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که بازی روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و بسیاری از اشکالاتی که در مرحله آزمایش تضمین کیفیت وجود داشت، مرتفع شده باشد.

دانلود از آپارات

استودیو Team Cherry همچنین اعلام کرد که نسخه نینتندو سوییچ بازی میزبان تغییراتی خواهد بود که این تغییرات از طریق یک بروزرسانی در دسترس کاربران پی‌ سی، مک و لینوکس نیز قرار می‌گیرد و به این ترتیب تعادل بین تمام نسخه‌های بازی برقرار خواهد شد. این استودیو در ادامه اظهار داشت که پس از انتشار نسخه نینتندو سوییچ شاهد یک بسته گسترش‌دهنده رایگان برای بازی خواهیم بود که Gods & Glory نام دارد.

بسته گسترش‌دهنده Gods & Glory سومین محتوای اضافی بازی پس از بسته The Grimm Troupe و بسته Hidden Dreams است که سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت. این بسته گسترش‌دهنده یک کاراکتر، یک ماموریت همراه با باس‌ها و آهنگ‌های تازه، یک حالت جدید و موارد دیگری را به همراه می‌آورد. متاسفانه اطلاعات بیشتری از حالت جدید در دست نیست و تنها می‌دانیم که این حالت پس از به اتمام رساندن داستان بسته Gods & Glory در دسترس خواهد بود و یکی از حالت‌های درخواست‌شده و کلاسیک این ژانر به حساب می‌آید.

بازی Hollow Knight در حال حاضر در پی‌سی، مک و لینوکس در دسترس است و در اوایل سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار نسخه نینتندو سوییچ و بسته گسترش‌دهنده Gods & Glory نیز خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر معرفی بسته گسترش‌دهنده Gods & Glory را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده