نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

آپدیت بازی Friday the 13th: The Game با هدف رفع مشکلات منتشر شد

استودیو ایلفونیک بروزرسانی جدیدی را برای بازی Friday the 13th: The Game منتشر کرده است که علاوه بر رفع مشکلات بازی، محتوای تازه‌ای را به آن اضافه می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ایلفونیک یک آپدیت جدید برای بازی Friday the 13th: The Game منتشر ساخته است که علاوه بر رفع باگ‌ها، محتوای جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

با توجه به اعلام انجمن‌های رسمی بازی این بروزرسانی هم‌اکنون در دسترس است و مدل جدید کاراکتر جیسون با نام Jason V (ظاهر جیسون در فیلم Friday the 13th Part V: A New Beginning) و نقشه Pinehurst را به بازی اضافه می‌کند. این آپدیت علاوه بر محتوای جدید، تعدادی از مشکلات بازی را مرتفع می‌سازد و تغییراتی را در بازی اعمال می‌کند. در حال حاضر این بروزرسانی در کنسول‌ها و پی سی در دسترس است و بازیکنان می‌توانند به تجربه آن اقدام کنند.

بازی Friday the 13th: The Game در تاریخ پنجم خردادماه (۲۶ می) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. شما می‌توانید برای بررسی دقیق تغییرات اخیر به منبع خبر مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده