نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

میشائیل هانکه اولین سریالش را می‌سازد

میشائیل هانکه، کارگردان پرآوازه و کهنه‌کار سینما، اولین سریال تلویزیونی‌اش را می‌سازد. با زومجی همراه باشید.

جدیدترین پروژه کارگردان اتریشی دنیای سینما، یعنی میشائیل هانکه در مدیوم تلویزیون دنبال می‌شود. طبق اخبار سینما و تلویزیون، اخیراً مشخص شده که سکان‌دار فیلم‌های «عشق» و «روبان سفید» اولین سریال تلویزیونی‌اش را با همکاری UFA Fiction می‌سازد. این سریال تلویزیونی که کتاب کلوین (Kelvin's Book) نام دارد، داستانی درام را در یک پادآرمان شهر روایت می‌کند؛ جایی که یک سری نوجوان به دنبال سری اتفاقاتی، با چهره واقعی کشورشان روبه‌رو می‌شوند. هانکه در این باره می‌گوید:

بعد از ساختن ۱۰ فیلم تلویزیونی و ۱۲ فیلم سینمایی، می‌خواستم برای نخستین بار هم که شده داستان طولانی‌تری را به‌تصویر بکشم.

همانطور که گفتیم، هانکه سریال را با همکاری UFA Fiction می‌سازد و نیکو هافمن و بنجامین بندیکت را در قامت تهیه‌کننده اجرایی می‌بیند. یو‌اف‌ای فیکشن که در برلین فعالیت می‌کند، یکی از بلندمرتبه‌ترین ناشرهای تلویزیونی در آلمان است که به‌خاطر سریال Deutschland '83 به جوایز امی هم راه یافته است. بدون شک همکاری هانکه با این ناشر، می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ‌تری هم ختم شود.

میشائیل هانکه از بزرگ‌ترین کارگردان‌های اروپا به‌شمار می‌رود که موفق به دریافت نخل طلای کن برای فیلم‌های The White Ribbon و Amour شده است. فیلم «عشق» وی در سه رشته بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی و بهترین فیلم انگلیسی زبان نامزد جایزه اسکار از سوی آکادمی شد که نهایتاً موفق به دریافت تندیس طلایی در سومین رشته شد.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده