// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

تاریخ انتشار بازی Extinction اعلام شد

استودیو آیرون گلکسی تاریخ انتشار بازی Extinction، مزایای پیش خرید و جزئیات Season Pass این بازی را اعلام کرد.

استودیو Iron Galaxy که آدام بویز، نائب رئیس پیشین بخش روابط با بازی‌سازان و ناشرین شخص ثالث سونی سمت مدیر عاملی آن را بر‌ عهده دارد و عرضه بازی‌های 7Days to Die و Killer Instinct را در کارنامه دارد، مدتی پیش جدید‌ترین پروژه خود یعنی بازی Extinction را معرفی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی مذکور در نیمه دوم فروردین‌ماه منتشر خواهد شد.

بر اساس اعلام استودیو آیرون گلکسی نسخه عادی بازی Extinction با قیمت ۶۰ دلار و نسخه دیلاکس، شامل Season Pass این بازی با قیمت ۷۰ دلار به فروش خواهد رسید. سیزن پس این بازی که محتویات آن هنوز مشخص نشده و با نام Days of Dolorum شناخته می‌شود، به صورت جدا‌گانه با قیمت ۱۵ دلار قابل خرید است. همچنین این استودیو اعلام کرده است که پیش‌خرید بازی مذکور از ماه فوریه (بهمن-اسفند) آغاز می‌شود و مزایای آن بر اساس فروشگاه متفاوت است.

در صورتی که بازی Extinction را از فروشگاه GameStop (گیم‌استاپ) پیش‌خرید کنید، به محتویات Last Legs و Heads, You Win که در آن‌ها باید در مدت زمان محدود، تعداد مشخصی غول را بکشید، دسترسی خواهید داشت. افرادی که این بازی را از فروشگاه Best Buy (بست بای) پیش‌خرید کنند محتوای Short Fuse را دریافت خواهند کرد که در قالب آن باید «ماموریت‌های منحصر‌به‌فردی» را کامل کنند. با پیش‌خرید بازی Extinction از پلی استیشن استور و مایکروسافت استور به ترتیب محتویات Double Trouble و Brightsteel City در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بازی Extinction در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده