نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

نقش آفرینی دوباره جیمز کاویزل در دنباله فیلم The Passion of the Christ

جیمز کاویزل اعلام کرد که او قرار است بار دیگر نقش عیسی مسیح را در دنباله فیلم The Passion of the Christ به کارگردانی مل گیبسون، بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز کاویزل، بازیگر نقش عیسی مسیح در فیلم The Passion of the Christ (مصائب مسیح)، قرار است بار دیگر این نقش را در دنباله این فیلم بازی کند. در مصاحبه با وب‌سایت USAToday، کاویزل تایید کرد که در حال مذاکره برای نقش آفرینی دوباره در این نقش در فیلم The Passion of the Christ به کارگردانی مل گیبسون است. در این فیلم قرار است داستان رستاخیز مسیح روایت شود. کاویزل گفت:

چیزهای غیر قابل گفتنی وجود دارد که مخاطبان را شوکه خواهد کرد. این چیزها فوق العاده خواهد بود و منتظر تماشای آن باشید. من اکنون نمی‌‌توانم بگویم که او (مل گیبسون) قرار است چگونه این فیلم را بسازد و نمایش دهد، اما من تنها این مورد را به شما می‌گویم که این فیلم تا حدی خوب است که قرار است به بزرگترین فیلم تاریخ تبدیل شود.

The Passion of the Christ

کاویزل بیشتر برای بازی در فیلم The Passion of the Christ شناخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۰۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۶۱۱.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و همچنین این فیلم به پرفروش‌ترین فیلم غیر انگلیسی زبان تبدیل شد. فیلم The Passion of the Christ نامزد دریافت سه جایزه اسکار نیز شد و همچنین این فیلم، پنجمین فیلم پرفروش با درجه سنی بزرگسال در سراسر جهان است. علاوه بر کاویزل، مایا مورگنشترن در نقش حضرت مریم، مونیکا بلوچی در نقش مریم مجدلیه، روزالیندا سلنتانو در نقش شیطان و هیستو شوپو در نقش پونتیوس پیلاطس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Passion of the Christ حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاوه بر کارگردانی و حضور به‌عنوان تهیه کننده، گیبسون به‌همراه بندیکت فیتزجرالد، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشت. اگرچه هنوز ساخت دنباله فیلم The Passion of the Christ رسما تایید و اعلام نشده است، اما در حال حاضر رندال والاس که او را بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Braveheart (شجاع‌دل) می‌شناسیم و در این فیلم با گیبسون همکاری کرده بود، کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Passion of the Christ را بر عهده دارد و گیبسون نیز قرار است به‌عنوان کارگردان و تهیه کننده در این فیلم بازگردد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده