// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

استودیو جدید TT Games با تمرکز بر توسعه بازی‌ های موبایل تاسیس شد

استودیو سازنده بازی‌های لگو یعنی TT Games، استودیو جدیدی با نام TT Games Brighton برای توسعه بازی‌های موبایل در انگلستان تاسیس کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی تی‌تی گیمز  (TT Games) اعلام کرد که استودیو جدیدی با نام تی‌تی گیمز برایتون  (TT Games Brighton) تاسیس کرده است و با آن قصد دارد تمرکز بیشتری روی توسعه بازی‌های موبایل داشته باشد. جیسون اونت رئیس سابق استودیو Boss Alien، سازنده بازی CSR Racing، قرار است به عنوان رئیس جدید در این استودیو که در انگلستان تاسیس شده است،  حضور پیدا کند.

جیسون در بیانه‌های‌ای از اشتیاق و مسئولیت جدید خود اظهاراتی منتشر کرد:

بسیار خوشحال هستم که قرار است روی آثاری کار کنم که شامل ارز‌ش‌های اصلی سری بازی‌های لگو می‌شود.

وی همچنین در ادامه از پروژه‌ استودیو TT Games Brighton سخن گفت که قرار است آثاری هیجان‌انگیز، دست یافتنی و از همه مهمتر جذاب با حال‌و‌هوای طنزآمیز که در آثار TT Games دیده‌ایم، توسعه دهند.

تیم استون، مدیر عامل استودیو تی‌تی‌ گیمز، بیانیه‌ای نیز در مورد استودیو بازی‌سازی جدید و مهارت‌های اونت منتشر کرد:

اونت یکی از با تجربه‌ترین و توانا‌ترین توسعه‌دهندگان حاضر در راستای ساخت بازی‌های موبایل است که با اشتیاق خود برای تیم جدید منتظر توسعه آثاری جدید است.

استودیو TT Games را با توسعه بازی‌های لگو همچون بازی Lego Star Wars، بازی Lego Batman و Lego Harry Potter می‌شناسیم.

در خبر‌های دیگر، استودیو تی‌تی‌ گیمز به تازگی آخرین بسته الحاقی بازی Lego Marvel Super Heroes 2 را با نام Champions Caracter Pack در دسترس کاربران این بازی قرار داد. محتوای یاد شده شامل ۶ قهرمان جدید همچون آمادئوس چاو، نوا و ویو می‌شود که در کنار چهره‌های تغییر یافته Wasp و Hawkeye دیده می‌شود.

نظر شما در مورد تاسیس استودیو جدید تی‌تی گیمز برای توسعه بازی‌های موبایل چیست؟ آن را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده