// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

آپدیت جدید بازی GTA Online با محوریت حالت جدید Hardest Target

 Rockstar Games با محتوای هفتگی بازی GTA Online، حالت Adversary جدید را به همراه تخفیف‌ها و امتیازات ویژه در اختیار کاربران قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstart Games) از جدیدترین آپدیت بازی GTA Online که شامل وسیله نقلیه و حالت Adversary جدید می‌شود، رونمایی کرد.

به نقل از خبری که سازندگان منتشر کردند محتوای هفته جاری بخش چند نفره بازی Grand Theft Auto 5 قسمت جدیدی را با نام Hardest Target به حالت Adversary اضافه کرده است. روند حالت Hardest Target طوری پیش می‌رود که دو تیم در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا برای نابود کردن هدف‌های معین شده، با یکدیگر به مبارزه بپردازند. هر یک از تیم‌ها که بتواند هدف معین شده تیم مقابل را نابود کند پیروز از میدان خارج می‌شود. به نقل از سازندگان، برای اینکه حالت یاد شده بتواند چالش‌برانگیز‌تر شود در هر دقیقه هدف معین شده موقعیت خود را تغییر می‌دهد. گفتنی است که از امروز تا ۵ فوریه (۱۶ بهمن ماه) کاربران می‌توانند با ملحق شدن به حالت جدید از دو برابر RP و GTA$ بهره‌مند شوند.

GTA Online

علاوه بر حالت Adversary جدید، محتوای هفتگی بازی GTA Online همانند همیشه وسیله نقلیه جدیدی را نیز به فهرست خود اضافه کرده است که در واقع یک اتومبیل چهار درب با نام Pfister Neon Electric Sports Car است. اتومبیل یاد شده از طریق فروشگاه Legendary Motorsport با قیمت ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در دسترس است.

در انتها، امتیازات ویژه‌ای نیز برای CEO و Gunrunnerها در نظر گرفته شده است، طوری که ۲۵ درصد GTA$ بیشتر برای Special Cargo Deliveries و ۲۵ درصد نیز برای Gunnrunning Research & Manufacturing در دسترس کاربران قرار گرفته است. علاوه بر اینها، تخفیف‌هایی نیز برای Bunker، Special Cargo Warehouses در هفته جاری اعمال شده است که در انتهای مطلب می‌توانید از فهرست کامل آنها با خبر شوید.

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی، حالت Adversary جدید تنها محتوایی نیست که در این بخش اضافه شده است طوری که چندی پیش سازندگان Air Quota را نیز در دسترس کاربران این بازی قرار داده‌اند. در این حالت کاربران با استفاده از وسایل نقلیه هوایی با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند. همچنین در کنار محتوایات یاد شده نیز می‌تواند به آپدیت بزرگ The Doomsday Heist اشاره کرد که از ماه دسامبر گذشته برای بازی منتشر شده است.

بازی GTA Online از طریق بازی GTA V قابل تجربه است و هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است.

تخفیف‌های هفته جاری بازی GTA Online

تخفیف‌های ۲۵ درصدی برای Bunker‌های اشاره شده در پایین:

  • Farmhouse
  • Thomson Scrapyard
  • Bunker Renovations (آیتم‌های اضافه شونده و استایل‌ها)
  • Mobile Operation Center Cabs

تخفیف‌های ۲۵ درصدی برای Propertioes & Renovations:

  • Special Cargo Warehouses
  • Excutive Office Renovations

وسایل نقلیه و زره‌ها:

  • ۳۵ درصد تخفیف برای Cargobob
  • ۲۵ درصد تخفیف برای LF-22 Starling
  • ۲۵ درصد تخفیف برای زره‌ وسایل نقلیه
  • ۲۵ درصد تخفیف برای چرخ‌های ضدگلوله


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده