نویسنده: حسین سلیمی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

ناشر بازی Anthem تاریخ انتشار جدید آن را قطعی می‌داند

با وجود تاخیری که برای بازی Anthem پیش آمده، مدیر کمپانی الکترونیک آرتز با اطمینان از روند توسعه این بازی و تاریخ عرضه آن صحبت می‌کند.

اندرو ویلسون، مدیر اجرایی کمپانی الکترونیک آرتز در طی ارائه گزارش مالی سه ماهه اخیر این شرکت، در رابطه با وضعیت بازی Anthem و پیشرفت استودیو ‌بایوور (Bioware) صحبت کرد. وی خاطرنشان کرد که بازی Anthem به‌خوبی در مسیر پیشرفت خود قرار دارد و این ناشر در مورد تاریخ عرضه آن اطمینان دارد. همچنین اخیرا اعلام شده است که برای کمپانی Electronic Arts بازه انتشار جدید، تاخیر محسوب نمی‌شود. در حقیقت به دلیل ملاحظات متعادل‌سازی پروژه‌ها و نه به‌خاطر روند آماده شدن محصول، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند این بازی برای عرضه در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۹ در نظر گرفته شود.

از سوی دیگر، این شرکت در مورد چگونگی شکل‌گیری Battlefield بعدی هیجان‌زده است و از طرفی منطقی نیست که این کمپانی بازی Anthem را با فاصله کم از بازی مذکور عرضه کند. از آنجایی که این یک آی‌پی کاملا جدید است، ناشر قصد دارد تا بازه زمانی جداگانه‌ای را به آن اختصاص دهد که بازی جدید بتواند تمرکز و توجهی را که لیاقتش را دارد به دست آورد. بازی Anthem در تاریخی نامشخص از ۱ ژانویه ۲۰۱۹ تا پایان مارس ۲۰۱۹ (۱۱ دی ۹۷ تا ۱۱ فروردین ۹۸) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه می‌شود.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر از اخبار این بازی به این صفحه مراجه کنید و همچنین تریلر بازی Anthem در نمایشگاه E3 2017 را مشاهده کنید. علاوه بر این، شما مخاطبان عزیز سایت زومجی، در صورت تمایل می‌توانید گزارش مالی سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۸ الکترونیک آرتز را مطالعه فرمایید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده