نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶

سریالی با محوریت شهر مترو پلیس ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد که قرار است مجموعه‌ای شبیه به سریال گاتهام (Gotham) ساخته شود، اما این بار با محوریت شهر مترو پلیس تهیه و تولید خواهد شد.

آیا می‌دانید پیش از اینکه سوپرمن به شهر مترو پلیس بیاید، این شهر به چه شکل بود؟ آیا کنجکاو هستید که از گذشته آن سر در بیاورید؟ این سوالات، از آن دسته پرسش‌هایی هستند که قرار است در جدیدترین مجموعه تلویزیونی‌ای که به‌تازگی توسط کمپانی دی سی معرفی شده، پاسخ داده شوند. بر اساس گزارش‌های جدید، این سریال قرار است در سرویس استریم اختصاصی این کمپانی پخش شود.

سریال Metropolis (متروپلیس) قرار است توسط جان استیفنز و دنی کنون تهیه و به سرویس استریم اختصاصی کمپانی دی‌سی آورده شود. جان استیفنز و دنی کنون، تهیه‌کنندگی سریال Gotham (گاتهام) را که جریانات شهر گاتهام و وضعیت آن قبل از قیام شخصیت بتمن را به تصویر می‌کشد، بر عهده داشته‌اند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سریال مترو پلیس قرار است در فصل اول خود تنها ۱۳ قسمت داشته باشد. حال به‌تازگی خلاصه‌ای رسمی از این سریال توسط کمپانی دی‌سی و همچنین کمپانی برادران وارنر منتشر شده که به این شرح است:

داستان این سریال در شهری که شهر فردا (City of Tomorrow) نام داشته و ظاهری شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز دارد رخ می‌دهد؛ شهری که هنوز شخصیت سوپرمن به آن پا نگذاشته است. سریال Metropolis داستان لوئیس لین و لکس لوثر را حکایت می‌کند که کل دنیا را برای پیدا کردن علوم حاشیه‌ای مورد بررسی قرار داده‌اند و سعی دارند اسرار تاریک و عجیب و غریب شهر خود را افشا کنند.

Superman

با این اوصاف و با توجه به اطلاعات نسبتا کمی که از این مجموعه منتشر شده، به نظر می‌رسد که سریال مترو پلیس شباهت خیلی زیادی به سریال گاتهام دارد؛ با این حال یک تفاوت بسیار عمده بین این دو سریال وجود دارد. با اینکه هنوز هیچ شخصیت بتمنی به شهر گاتهام سریال شبکه Fox نیامده، اما در هر صورت یک بروس وین جوان در داستان آن وجود دارد که از شخصیت‌های اصلی هم محسوب می‌شود. اما از طرف دیگر، سریال مترو پلیس قصد دارد روی لکس لوثر و لوئیس لین تمرکز کند و در آینده هم هیچ کلارک کنتی در کار نخواهد بود. البته در این میان، طبیعتا موضوعی که توجه شما را بسیار به خود جلب کرده است، این است که در داستان این سریال، لوئیس لین با فردی تیم تشکیل داده که در آینده تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین ابرشرورهای دنیای دی‌سی خواهد شد.

سریال مترو پلیس، اواخر سال جاری وارد مراحل تولید خود خواهد شد. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است این مجموعه تلویزیونی در سال ۲۰۱۹ در سرویس استریم اختصاصی کمپانی دی‌سی پخش شود. علاوه بر این مجموعه تلویزیونی، برنامه‌های دیگری همچون لایو اکشن تلویزیونی Titans (تایتان‌ها)، انیمیشن سریالی Young Justice: Outsiders (عدالت جوان: بیگانه‌ها) و سریال Harley Quinn (هارلی کوئین) هم برای پخش در این سرویس استریم معرفی شدند که در حال حاضر مراحل تولید خود را سپری می‌کنند. هیچ تاریخ دقیقی هنوز برای راه‌اندازی این سرویس استریم جدید، اعلام نشده است.

جالب است بدانید که سریال مترو پلیس تنها مجموعه تلویزیونی نیست که در حال حاضر با محوریت دنیای شخصیت سوپرمن در حال ساخت است. سریال Krypton (کریپتون) که داستان آن مربوط به قبل از تولد سوپرمن بوده و داستان پدربزرگ او را حکایت می‌کند، برای شروع پخش در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین ۱۳۹۷) در شبکه سای فای برنامه ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده